۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۲۵۳۱۲۳
مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان:

38 وقف جدید در سیزده روز ابتدایی سال ثبت شده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام تدینی گفت: بیشتر موقوفات ثبت شده در سال جدید مربوط به شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه و زابل بوده و ارزش تقریبی آنها پانزده میلیارد ریال است.
حجت الاسلام اسماعيل تديني، مديرکل اوقاف و امور خيريه سيستان و بلوچستان

حجت الاسلام اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: به منظور استقبال از سال جدید و میزبانی از میهمانان و زائران نوروزی در بقاع متبرکه استان و تقارن روزهای ابتدایی سال جدید با ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، سازمان اوقاف و امور خیریه با بهره گیری از روحانیان مبلغ، برپایی خیمه های معرفت و تهیه و عرضه بسته های ویژه فرهنگی در  نمایشگاه های نوروزی برپا شده در سطح بقاع متبرکه از جمله استان سیستان وبلوچستان اقدامات و خدمات ارزنده ای انجام شده است.

 

وی از حضور 315 هزار نفر در ایام نوروز و روزهای ابتدایی سال جدید در سطح بقاع متبرکه و اماکن مجری طرح آرامش بهاری خبر داد و افزود: 80 مبلغ روحانی در این طرح نوروزی با اداره اوقاف استان در قالب برپایی خیمه های معرفت، برگزاری نماز جماعت، پاسخگویی به سؤالات مردمی و ارائه مشاوره و راهنمایی در باب وقف همکاری داشته اند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یکی از اتفاقات خوب سال جدید ثبت 38 مورد وقف در 13 روز اول فروردین ماه بوده است بیشتر این موقوفات مربوط به شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه و زابل بوده که با ارزش تقریبی 15 میلیارد ریال و طبق نیات واقفان عزیز به جرگه موقوفات استان به منظور خدمت رسانی به جامعه خواهد پیوست.

 

 

وی عنوان کرد: بیش از سه هزار بسته فرهنگی نیز بین خانواده‌های مراجعه‌کننده به بقاع متبرکه استان توزیع شده است./831/ت303/ب4

ارسال نظرات