۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۵۳۱۳۴
نماینده مجلس شورای اسلامی:

آتش افروزی آل سعود عاقبت روشنی برای آن‌ها ندارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شورای اسلامی حرکت‌های عربستان در یمن را ناقض حقوق بشر توصیف کرد و ابراز داشت: این کشور و همراهانش از دید خود حقوق بشر را تفسیر می‌کنند.
نيره اخوان بيطرف
نیره اخوان بیطرف نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا تعریف عربستان سعودی و دیگر کشورهای همراه با آن را از حقوق بشر خاص عنوان کرد و گفت: سران این کشورها هر چه به نفعشان باشد قبول کرده و از هیچ منطقی پیروی نمی‌کنند.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این کشورها حقوق بشر را در ایران با یک دید می‌نگرند و در نگاهی متفاوت به کشورهای دیگر نگاه می‌کنند؛ مگر زن‌های فلسطین، سوریه و یمن زن نیستند.
 
اخوان بیطرف ابراز داشت: کشورهایی که ما را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند خود ناقضان حقوق بشر هستند؛ این‌ها در یمن در حال انجام جنایت هستند و از سوی دیگر ما را حامی تروریست می‌خوانند.
 
وی ایستادگی را باعث پیروزی توصیف کرد و اظهار داشت: خون ضامن پیروزی است؛ خون بر شمشیر پیروز خواهد شد؛ کسانی که ضعیف‌تر هستند به لحاظ گذشت از جان و هدف والای خود به پیروزی خواهد رسید.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: تعامل با کشور‌های مختلف تا جایی که دخالت در امور کشورها نباشد بسیار خوب است؛ ما به صراحت گفته‌ایم که از سوریه٬ فلسطین و غزه حمایت می‌کنیم لیکن در امور داخلی آنان دخالت نخواهیم کرد.
 
اخوان بیطرف درباره جنگ افروزی عربستان گفت: آتش بازی عربستان عاقبت و افق روشنی برای آن‌ها ندارد؛ با کمک خداوند آزادی خواهان یمن نیز به پیروزی دست خواهند یافت./836/ت302/ش
ارسال نظرات