۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۲۵۳۱۵۴
استاد حوزه علمیه مازندران:

موفقیت های هسته ای کشورمان مرهون هدایت های رهبری است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران گفت: موفقیت در مذاکرات هسته ای نتیجه ولایتمداری و همبستگی ملت و دولت بود که باید قدردان زحمات و این همه وحدت و همدلی باشیم.
امام جمعه گلوگاه

حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گلوگاه با اشاره به مذاکرات هسته ای لوزان گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای با اطاعت پذیری از رهبری و در راستای فرامین ایشان گام برداشت و با نرمش قهرمانانه و تلاش شبانه‌روزی توانست اقتدار را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

 

وی افزود: موضوع هسته ای بحث بسیار مهم و چالش برانگیز و یک ماراتن سیاسی بین جمهوری اسلامی و شش ابر قدرت جهان است که بیش از ده سال این ماراتن ادامه داشت و اکنون رسیدن به این موفقیت بزرگ در لوزان متعلق به ملت ایران اسلامی است.

 

امام جمعه گلوگاه با بیان این که موفقیت به دست آمده در نشست لوزان مربوط به یک فرد نیست، خاطر نشان کرد: این موفقیتی است که آحاد ملت ایران در آن سهم دارند به ویژه دهک های پایین جامعه که فشارهای سنگینی را تحمل کردند.

 

حجت الاسلام میراحمدی با اشاره به این که حدود ده سال است که مسأله فناوری هسته ای ایران اسلامی مطرح است و متأسفانه عده ای با گزارش های غیر واقعی در پی تهدید نشان دادن موضوع هسته ای ایران را داشتند، گفت: غربی ها در مقطعی مطرح می کردند باید فعالیت های هسته ای در ایران تعلیق و نیروگاه های هسته ای پلمپ، بعد تعطیل و سپس تخریب شود.

 

وی با بیان این که غرب به سرکردگی آمریکا به دنبال نابودی کامل فناوری صلح آمیز هسته ای کشورمان بود، ادامه داد: خدامحوری، ولایتمداری و همدلی و همزبانی ملت و دولت مانع از این اهداف شوم و ناخوشایند آنها شد.

 

حجت الاسلام میراحمدی با اشاره به این که دشمن برای نابودی ایران اسلامی با برنامه ریزی های مختلفی از ابتدای انقلاب وارد شد، افزود: توطئه، ترور و تحریم  بخشی از تلاش های غرب علیه ملت ایران بود و با اسلام هراسی خواستند چهره اسلام را در جهان خدشه دار کنند.

 

وی ادامه داد: نظام سلطه با روی کار آوردن گروه های تروریستی مانند داعش در پی ایجاد تهدید در ایران اسلامی بودند، افزود: اما ایران نه تنها از این تهدید نترسید بلکه این تهدید را به یک فرصت تبدیل کرد و این از الطاف امام زمان(عج) بود. 

 

امام جمعه گلوگاه ادامه داد: اقتدار نظام ما به رهبریت واحد، بصیرت مردم، وحدت و اتحاد است و این مسائل مؤلفه های مهم اقتدار یک نظام است و باید بدانیم که اقتدار یک نظام به اقتصاد آن نیست بلکه به امت او، جمهوریت و اسلامیت او اس که ایران اسلامی با اقتدار در این راستا ثابت قدم است.

 

حجت الاسلام میراحمدی با بیان این که بیانیه لوزان و دستیابی به موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای، حاصل رهبریت آگاه، اقتدار نظام، حضور مردم و همت دانشمندان کشورمان است، گفت: همه ما باید بر این اصول استوار بوده و با اطاعت کامل و جامع از رهبری، اقتدار ایران اسلامی را روز به روز در جهان افزایش دهیم./1317/ت302/ب1

ارسال نظرات