۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۲۵۳۲۷۱
رییس اداره اوقاف آمل:

بهره گیری از فرهنگ مقاومت زمینه ساز اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف آمل با تاکید بر این که بهره گیری از فرهنگ مقاومت زمینه ساز تحقق اقتدار نظام اسلامی است، گفت: باید مقاومت و ایستادگی به نحوی ارزنده و آن گونه که شایسته است وجود داشته باشد که در طول هشت سال دفاع مقدس با بهره گیری از این فرهنگ ارزشمند توانستیم در برابر کشورهای جهان به پیروزی برسیم.
رييس اوقاف آمل

 حجت الاسلام رسول علیخانی، رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با اشاره به حمله عربستان به کشور یمن، گفت: اقدام عربستان و امارات بهانه ای است که برای ترکیه و پاکستان تأسف می خوریم حملات نظامی به مردم شیعه نشین یمن را تایید کردند.

 

وی تصریح کرد: افتخار می کنیم امام و رهبر شیعیان یمن در بقعه ناصرالحق آمل حضور دارد که هر ساله مهمانان و علمای این کشور در شهر آمل حضور پیدا کرده و بقعه ناصرالحق را زیارت می کنند.

 

حجت الاسلام علیخانی با بیان این که عربستان می داند انصارالله عاشق امام علی(ع) است و هر جا در جهان اسم علی می آید لرزه به اندام آنان می افتد، گفت: امروز وظیفه همه این است که از مردم کشورهای منطقه کمک کنند.

 

رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل با اشاره به این که حمایت از کشورهای منطقه دارای ریشه قرآنی است، بیان داشت: همه ما در برابر این تجاوزات مسؤول هستیم که قرآن کریم به ما بیان می دارد باید در راه خدا  و مستضعفان جنگ کنیم.

 

وی ادامه داد: همین که این کشورها زیر بار ظلم و تجاوز قرار گرفتند خدا می گوید باید بجنگیم و امروز نیز آرمان نظام اسلامی در این راستا است.

 

حجت الاسلام علیخانی افزود: مردم ما همیشه آماده حمایت از مظلومان و مستضعفان بوده و با اسلحه ایمان و بصیرت پیروز هستیم که باید در این راستا گام برداریم.

 

رییس اداره اوقاف و امورخیریه آمل تصریح کرد: ما یمن، عراق و سوریه را فراموش نمی کنیم و به دنبال حمایت از مظلومان گام برمی داریم.

 

وی با تاکید بر این که بهره گیری از فرهنگ مقاومت زمینه ساز تحقق اقتدار نظام اسلامی است، گفت: باید مقاومت و ایستادگی به نحوی ارزنده و آن گونه که شایسته است وجود داشته باشد که در طول هشت سال دفاع مقدس با بهره گیری از این فرهنگ ارزشمند توانستیم در برابر کشورهای جهان به پیروزی برسیم.

 

حجت الاسلام علیخانی با گرامی داشت مقام شهید مدافع حرم هادی جعفری از شهرستان آمل در منطقه تکریت عراق، گفت: در طلیعه ورود سال 94 عیدی بزرگی به مردم شهر آمل داده شد که شهید گرانقدر هادی جعفری در دفاع از حریم و بارگاه عتبات عالیات به شهادت رسید که عنایتی از سوی خداوند منان است./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات