۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۲۵۳۲۷۲
در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی؛

سلسله نشست های گفتمان دینی در شهرستان نور برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نور از برگزاری سلسله نشست های گفتمان دینی در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی در این شهرستان خبرداد.
سبک زندگي اسلامي

حجت الاسلام علی آزادیان، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، افزود: سلسله نشست های گفتمان دینی تربیتی در شهرستان نور برگزار می شود.


وی، تصریح کرد: بیش از سی گفتمان دینی با موضوعات مختلف در شهرستان و توابع اطراف در سال 93 صورت گرفته است.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نور با بیان این که این نشست ها به همت اداره تبلیغات اسلامی نور برگزار می شود، بیان داشت: سلسله نشست های گفتمان دینی با هدف توسعه و تعمیق تربیت دینی و با حضور مبلغان دینی صورت می گیرد.

 

حجت الاسلام آزادیان با تاکید بر این که گفتمان های دینی در مدارس شهرستان نور انجام می شود، افزود: این نشست ها در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی و با موضوعات نماز، آسیب های اجتماعی، گفتمان عفاف گرایی، گفتمان آزاد، دینی و تربیتی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به این که در این جلسات از روش های نوین آموزشی استفاده شده است، تصریح کرد: استفاده از سبک های خاص در سخنرانی ها  در این جلسات به دلیل این که سبب یادگیری مطلوب تر و عمیق تر می‌شود در اکثر این گفتمان ها پیش بینی و اجرا شده است.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نور ادامه داد: در این جلسات به بیش از 250 سووال و شبهات مختلف پاسخ داده شده است.

 

وی با اشاره به این که باید اهتمام ارزنده ای در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی وجود داشته باشد، بیان داشت: سبک زندگی اسلامی از جمله رهنمودهای مقام معظم رهبری است که باید برای تحقق آن تلاش های ارزشمندی صورت گیرد.

 

حجت الاسلام آزادیان با بیان این که تحقق سبک زندگی اسلامی نیازمند برنامه ریزی خوب و شایسته در این عرصه است، ادامه داد: دشمنان به دنبال تضعیف دین محوری در جامعه هستند که باید اهتمام خوبی در راستای مقابله با آنان وجود داشته باشد.

 

وی با اشاره به این که سلسله نشست های گفتمان دینی با هدف ارتقای بصیرت عمومی در نظر گرفته شده است، گفت: دشمنان برای تضعیف فرهنگ دینی در جامعه گام برداشته و باورهای اعتقادی را مورد هدف قرار داده اند.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نور، افزود: باید اهتمام والایی در راستای رفع شبهات و مقابله با تهاجم فرهنگی وجود داشته باشد که سازمان تبلیغات اسلامی در اجرای این مهم گام های ارزشمندی برداشته است./1314/ت303/ب1

ارسال نظرات