۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۲۵۳۲۷۳
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

فناوری صلح آمیز هسته ای حاصل ایستادگی ملت ایران است

خبرگزاری رسا - عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که بهره گیری از مقاومت و ایستادگی تعالی بخش دستاوردهای نظام اسلامی است، تصریح کرد: تفاهم نامه مذاکرات هسته ای نشانگر عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی است که توانستیم توانایی و قدرت خود را به همگان نشان داده و به اثبات برسانیم.
حجت الاسلام رحماني؛ امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز توانسته است در جایگاه گرانقدر و والایی قرار داشته باشد.

 

امام جمعه آمل با بیان این که ایران اسلامی توانسته به پیشرفت و توسعه بسیاری دست پیدا کرده و به دستاوردهای ارزشمندی برسد، بیان داشت: توانستیم به مرتبه ارزنده ای رسیده و به الگویی مهم  تبدیل شویم.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که بهره گیری از مقاومت و ایستادگی تعالی بخش دستاوردهای نظام اسلامی است، تصریح کرد: تفاهم نامه مذاکرات هسته ای نشانگر عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی است که توانستیم توانایی و قدرت خود را به همگان نشان داده و به اثبات برسانیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی ادامه داد: در راستای تفاهم نامه هسته ای نیازمند توجه و تحلیل بیشتر است و باید تلاش کنیم رهنمودهای گرانقدر رهبری معظم انقلاب اسلامی را در این مسیر اجرایی کنیم.

 

وی با اشاره قدردانی از تیم مذاکره کننده هسته ای، گفت: باید به نحوی شایسته در مسیر تحقق حقوق مسلم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

 

امام جمعه آمل با بیان این که تحریم ها و تهدیدهای دشمنان تأثیری در اراده ملت بزرگوار ما ندارد، بیان داشت: ملت مقاوم و استوار ایران اسلامی همواره در برابر تلاش های دشمنان ایستاده و تسلیم فشارهای آنان نمی شوند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که مسؤولان در همه امور باید گوش به فرمان ولی فقیه باشند، بیان داشت: تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری می تواند نظام  اسلامی را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی خاطرنشان کرد: حرکت در محور رهنمودهای مقام معظم رهبری می تواند نقشه های شوم دشمنان را به نابودی بکشاند.

 

امام جمعه آمل، تبعیت محض از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را مهم‌ترین رسالت مردم و مسؤولان نظام اسلامی دانست و گفت: همه ما امروز وظیفه داریم تنها در مسیری که مقام معظم رهبری تعیین می‌کنند گام برداریم./950/ت302/ب1

ارسال نظرات