۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۲۵۳۲۹۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان:

همدلی و همزبانی مردم و مسؤولان رمز تداوم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که وحدت، همدلی و همزبانی مردم و مسؤولان رمز پیروزی انقلاب بود، گفت: تداوم و تثبیت انقلاب اسلامی نیز در گرو وحدت دولت و ملت است.
حجت الاسلام موسوي امين ، مديرکل تبليغات اسلامي لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به نام گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب بیان داشت: رهبر فرزانه انقلاب با توجه به نیاز کشور و آینده نگری همدلی و همزبانی دولت و ملت را ضروری بیان کرد.

وی با تأکید بر این که نام گذاری و شعار سال نباید به عنوان یک شعر تنها مورد توجه قرار گیرد، عنوان داشت: نام گذاری سال باید به عنوان یک مطالبه و در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام مهدوی وحدت، همدلی و همزبانی دولت، مردم و مسؤولان را به عنوان یک هدف مهم بیان کرد و اظهار داشت: همدلی و وحدت مردم و مسؤلان رمز تداوم و تثبیت انقلاب است.

وی در ادامه با اشاره به این که در سال جدید موضوعات مهمی چون مذاکرات و انتخابات پیش رو است، خاطرنشان کرد: در راستای این تصمیم گیری های مهم ضروری است که همدلی و همزبانی بین دولت و ملت وجود داشته باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان بیان داشت: در راستای تحقق شعار سال باید دستگاه های فرهنگی و اجرایی به این موضوع اهمیت دهند و بتوانند آن را تحقق، تقویت و توسعه دهند.

وی با بیان معنای همدلی یادآور شد: منظور و مفهوم همدلی دولت و ملت این است که ما بتوانیم درک متقابلی بین دولت و ملت به وجود بیاوریم.

حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: دولت و ملت باید بتوانند درک درستی از شرایط  یکدیگر داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ملت  با همکاری، همدلی و اعتماد به دولت باید زمینه تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان وظایف دولت عنوان داشت: دولت نیز باید خود را خدمت‎گزار ملت بداند و در جهت پیشرفت کشور در عرصه­‌های گوناگون گام بردارد./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات