۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۲۵۳۳۱۶
امام جمعه صائین قلعه:

جنگ آل سعود در یمن با چراغ سبز صریح آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان صائین قلعه زنجان جنگ عربستان و آل سعود بر علیه مردم یمن را نقض کننده تمامی قوانین بین المللی دانست و گفت: این جنگ با چراغ سبز و حمایت صریح آمریکا است.
حجت الاسلام موسوي نيا

حجت الاسلام سید سجاد موسوی نیا، امام جمعه شهرستان صائین قلعه زنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا اظهار داشت: یکی از الطاف الهی بر ملت ایران قطع رابطه سیاسی با آمریکا بود.

 

وی در ادامه با اشاره به نتایج قطع رابطه با آمریکا تصریح کرد: ملت ما به جهانیان نشان داد و ثابت کرد که وابسته نبودن به آمریکا و قدرت های بزرگ نه تنها موجب عقب ماندگی نیست بلکه موجب پیشرفت است.

 

امام جمعه صائین قلعه در ادامه با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در جهان خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در حال حاضر به عنوان قدرتمندترین و محبوب ترین کشور در خاورمیانه و افکار عمومی ملت های جهان شناخته شده است و آمریکا در اوج ضعف و ذلت بوده و منفور ملت ها است.

 

حجت الاسلام موسوی نیا در ادامه از زحمات تیم مذاکره کننده هسته ای کشور تشکر و قدردانی کرد و گفت: ایران از حق هسته ای خود هیچ گاه کوتاه نخواهد آمد و تنها توافقی که بر اساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت باشد مورد قبول ملت، دولت و رهبری نظام خواهد بود.

 

این مسؤول در ادامه با اشاره به رسمیت شناختن حق هسته ای ایران در دنیا اظهار داشت: دنیا امروز باید این حق هسته ای را برای ایران به رسمیت بشناسد البته آنچه که آمریکا و غرب از آن می ترسند ایران هسته ای نیست بلکه ایران اسلامی است که در ارکان قدرت استکباری لرزه انداخته است.

 

امام جمعه صائین قلعه در ادامه ضمن محکوم کردن جنایات آل سعود در یمن و مشارکت آنها در جنگ های منطقه ای علیه مسلمانان دیگر کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: ظلم آل سعود بر مردم بی پناه یمن به ویژه کودکان و زنان و تخریب منازل و زیر ساخت های یمن را محکوم می کنیم.

 

وی در پایان با اشاره به نقش آمریکا در جنگ عربستان بر علیه یمن تأکید کرد: این جنگ با چراغ سبز و حمایت صریح آمریکا است که موجب نقض تمامی قوانین بین المللی شده و تنفر بیش از پیش مردم و ملت ها از آمریکا و آل سعود را به دنبال خواهد داشت./949/ت302/ب4

ارسال نظرات