۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۲۵۳۴۳۲
مدیر حوزه علمیه خواهران مشهد تبیین کرد؛

همدلی و هم زبانی راهبرد ایجاد وحدت است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه مشهد با اشاره به این که وحدت مهم ترین دغدغه آیت الله خامنه ای است، گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت، ضامن اقتدار نظام و رهبری است و اگر اختلافی ایجاد شود دشمن از آن سوء استفاده می کند.
همدلی و هم زبانی راهبرد ایجاد وحدت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، خانم سکینه نیک، مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد، امروز در سلسله نشست های اخلاقی این مدرسه که با حضور طلاب، اساتید و کادر برگزار شد، گفت: حوزویان پیشگامان مطیع امر ولی امر مسلمین جهان هستند.


وی با اشاره به عنوان سال جدید، ابراز کرد: ما باید به طور ویژه فرمایشات ولی امر مسلمین جهان را گرامی بداریم؛ چرا که هر سال هر عنوانی که رهبر برای آن سال معین می فرمایند باید از سوی حوزویان مورد توجه ویژه قرار گیرد.


نیک با انتقاد از برخی افرادی که نگاه تک بعدی به  عملکرد دولت دارند، افزود: متأسفانه برخی افراد در کشور تندرو هستند و خوبی ها و کارهای صحیح و درست دولت را نمی بینند و این اشتباه است.   


مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد به دغدغه های رهبر معظم انقلاب اشاره و اظهار کرد: وحدت، مهم ترین دغدغه آیت الله خامنه ای است. دولت غیر ملت نیست؛ بلکه از میان همین ملت هستند. برخی افراد در یک دولت باقی می مانند و در دولت دیگر تغییر می کنند؛ اما مهم این است همه تحت رهبری واحد هستیم.


این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که باید مراقب نقشه های دشمن باشیم، گفت: دشمن از اختلاف میان ما نهایت سوء استفاده را می کند و اگر اختلافی بین دولت و رهبری، مردم و دولت و همچنین مردم و رهبری باشد، از آن سوء استفاده می کنند و از آب گل آلود ماهی می گیرند.

 

 همدلی و همزبانی دولت و ملت، ضامن اقتدار نظام و رهبری است
وی با اشاره به این که همدلی و همزبانی دولت و ملت، راهبردی است برای ایجاد وحدت، ابراز کرد: هر اندازه همدلی و همزبانی دولت و ملت بالا باشد، قدرت نظام و رهبری بالا می برد؛ از این رو اگر همدلی و هم زبانی از نظر مانور سیاسی و اجتماعی در حد اعلی باشد،دشمن نمی تواند نفوذ کند. 

 
نیک افزود: ما از دولت باید حمایت کنیم، از مجموعه دولت و تصمیم گیری های آن ها باید حمایت کنیم. این را یقین داشته باشید که تصمیم گیری های جدی دولت خارج از نظارت رهبری نیست؛ چرا که آیت الله خامنه ای همیشه وظیفه خود می دانند حامی دولت باشد. 


مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد اظهار کرد: انتقاد دولت باید سازنده و منطقی باشد. هر دولتی که در نظام جمهوری اسلامی سر کار می آید، قانونی است و با رأی مردم سر کار آمده است؛ لذا  باید به رأی مردم احترام گذاشت و نمی توان الکی و بدون دلیل با رأی مردم مخالفت کرد.  

 

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که همیشه باید گوشمان به دهان رهبری باشد، افزود: بنا به فرمایش امام خمینی(ره)، ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است؛ وظیفه ما است که همیشه مطیع کامل رهبری باشیم، نه تنها در بعضی مسائل بلکه در همه مسائل باید مطیع رهبر معظم انقلاب باشیم.


وی خاطر نشان کرد: باید همیشه فرمایشات رهبر معظم انقلاب را آویزه گوشمان کنیم و برای سلامتی وجود بی بدیل ایشان دعا کنیم./1309/پ202/ب5

 

ارسال نظرات