۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۲۵۳۴۳۹

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با امیرآبادی نماینده مردم قم

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل و شماری از دبیران و اعضای خبرگزاری رسا با امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.
ديدار مديرعامل و معاونان خبرگزاري رسا با نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا، سردبیر و شماری از دبیران و اعضای این رسانه حوزوی با احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.

 

در این دیدار که شامگاه دوشنبه در دفتر امیرآبادی برگزار شد، درباره مهم ترین مسائل جاری کشور و تحولات منطقه بحث و تبادل نظر شد.

 

در این دیدار گزارش عملکرد خبرگزاری رسا از سوی دبیران این رسانه حوزوی ارائه شد و نماینده مردم در جریان فعالیت های این خبرگزاری قرار گرفت.

 

نماینده مردم قم با قدردانی از فعالیت های خبری خبرگزاری رسا، این رسانه را یک مجموعه انقلابی و حوزوی ارزشمند دانست که به خوبی توانسته است اعتماد مراجع و علما را به دست آورد.

 

وی گسترش کمی و کیفی فعالیت های خبرگزاری رسا را ارزشمند توصیف کرد و با اشاره به موقعیت ویژه و استثنایی شهر مقدس قم، تصریح کرد: خبرگزاری رسا افزون بر اقدامات و فعالیت هایی که در راستای انعکاس دیدگاه ها و نقطه نظرات مراجع تقلید و علما انجام می دهد، می تواند در ارتقای فرهنگی قم و کاهش مشکلات نیز تاثیر گذار باشد.

 

گفتنی است، در ابتدای این دیدار نیز حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا با تبریک سال جدید به امیرآبادی نماینده مردم قم، گزارشی مختصری از مجموعه اقدامات و فعالیت های این رسانه حوزوی ارائه کرد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات