۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۲۵۳۵۱۱
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی:

طرح آرامش بهاری سازمان اوقاف موجب تقویت باورهای دینی جوانان می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح آرامش بهاری که نوروز هر سال توسط سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود موجب تقویت دین پروری شده است.
نماينده مردم پلدختر در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، علی کائیدی، نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان افزود: این طرح تاثیر به سزایی در ارتقا معنویت مسافران و گردشگران نوروزی داشته است.

 

وی با اشاره به تقارن نوروز امسال با ایام فاطمیه اظهار داشت: عملکرد اوقاف لرستان در این خصوص طی نوروز امسال مطلوب بوده و هزاران مسافر از این طرح بهره مند شدند.

 

وی با تقدیر از عملکرد اداره کل اوقاف لرستان در خصوص طرح آرامش بهاری ادامه داد: جمهوری اسلامی نظام ولایت و شهدا است و طرح آرامش بهاری به عنوان زیربنای دین پروری به خوبی توسط این نهاد گسترش یافته است.

 

رئیس مجمع نمایندگان لرستان همچنین با اشاره به برپایی نماز جماعت در بقاع متبرکه افزود: انقلاب ما، انقلاب حسینی و برگزاری نماز جماعت در بقاع متبرکه مایه رحمت و برکت شده و به طور قطع این عمل موجب تشویق و ترغیب مردم به سمت نماز خواهد شد.

 

کاییدی نماز را شعار دین دانست و تصریح کرد: این امر، عین امر به معروف است و در واقع کار اوقاف، کار فرهنگی بسیار خوبی است که انتظار می رود سایر ادارات این فرهنگ را تقویت کنند./1325/د102/ف

ارسال نظرات