۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۲۵۳۵۳۱

دیدار رؤسای سازمان تبلیغات و سازمان مدارس معارف اسلامی با وزیر آموزش و پرورش

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، به همراه محمد فتحی رییس سازمان مدارس معارف اسلامی و حجت‌الاسلام دانی مشاور رییس سازمان تبلیغات اسلامی با وزیر آموزش و پروش دیدار کردند.
ديدار با وزير

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکترسید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمدعلی فتحی رئیس سازمان مدارس معارف اسلامی و حجت‌الاسلام دانی مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در امور مدارس صدرا  روز سه‌شنبه 18 فرودین 94 با  دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش در دفتر کار وی دیدار و گفتگو کردند. 

 

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمد فتحی رئیس سازمان مدارس معارف اسلامی صدرا و حجت‌الاسلام دانی مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی  در مدارس صدرا ضمن ابراز خرسندی از این نشست، مراتب تشکر و قدردانی خود را از  دکتر فانی و همکاران  ایشان اعلام داشتند.

 

در این نشست پیرامون مسائل و مشکلات  مدارس صدرا گفتگو و تبادل‌نظر شد همچنین  دکتر فانی در ادامه‌ی مساعدت‌های وزارت آموزش و پرورش به رشته علوم و معارف اسلامی و مدارس صدرا با تأکید بر حل مشکلات این مدارس با حضور نیروی انسانی کار آمد و متخصص  آموزش و پرورش به دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی صدرا موافقت کرد.

 

دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش  درادامه این جلسه در خصوص رفع موانع از طریق راهکارهای قانونی و سریع‌الحصول قول مساعدت و یاری دادند./1325/د102/ف

ارسال نظرات