۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۲۵۳۵۳۵

رادیو معارف به بررسی آسیب‌های دوری زنان از معنویت می‌پردازد

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف با ویژه برنامه زنده «حبیبه کبریا» به استقبال شب میلاد خیر النساء حضرت زهرا(س) می‌رود.
جشن ميلاد حبيبه کبريا

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیومعارف، همزمان با شب میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن، ویژه برنامه زنده «حبیبه کبریا» تقدیم شنوندگان صدای فضیلت و فطرت می‌شود.

 

در این برنامه به همراه ایجاد فضای شادی معنوی و پخش مدایح دخت گرامی پیامبر اسلام، حجت الاسلام والمسلمین محمود صفاری کارشناس مباحث تاریخ اسلام به بررسی سیره عبادی حضرت زهرا سلام الله علیها السلام و شخصیت معنوی و ملکوتی ایشان و صفات بارز زندگی آن حضرت همچون کمالات معنوی، تهجد و عبادت شبانه، ایمان و اخلاص، زن و معنویت می‌پردازد. همچنین در این برنامه به آسیب‌شناسی دوری زن و کانون عاطفی خانواده از معنویت پرداخته می‌شود.

 

در قسمت‌های دیگری از برنامه شخصیت معنوی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در کلام امام خمینی قدس سره تبیین و واکاوی می‌شود.

 

ویژه برنامه زنده «حبیبه کبریا» کاری از گروه معارف و علوم اهل‌بیت علیهم السلام به سردبیری و تهیه کنندگی روح الله شجاعی و گویندگی رضا حبیبی پنجشنبه 20 فروردین 94 ساعت 21:15 از شبکه رادیویی معارف تقدیم عاشقان خاندان عصمت و طهارت خواهد شد. علاقمندان به دریافت این برنامه می‌توانند پس از پخش به صفحه اختصاصی برنامه «حبیبه کبریا» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند./978/د102/ف

ارسال نظرات