۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۲۵۳۵۷۷
عضو شورای تبیین مواضع دانشگاه‌های تهران:

مذاکره با 5+1 نشان دهنده قدرت ایران است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای تبیین مواضع دانشگاه‌های تهران، گفت: 9 روز مذاکره با سران شش کشور بزرگ در سوییس نشان دهنده قدرت ایران بود.
مذاکره با 5+1 نشان دهنده قدرت ایران است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جلال خالقی عضو شورای تبیین مواضع دانشگاه‌های تهران ظهر امروز در نشست خبری بسیج دانشجویی شش دانشگاه بزرگ تهران با عنوان سفر رییس جمهور ترکیه، توافقات هسته‌ای و جنایات عربستان سعودی که در لانه جاسوسی برگزار شد، اظهار داشت: ما در 15 سال گذشته موضوع پرونده هسته‌ای را داشتیم اما بحث این پرونده در هفته‌های اخیر به اوج خود رسید و در 9 روز سران شش کشور در سوئیس با طرف ایرانی مذاکره کردند که این نشان‌دهنده قدرت ایران است.

 

وی ادامه داد: ما از زحمات مذاکره‌کنندگان ایرانی در دولت فعلی و دولت‌های پیشین کمال تشکر را داریم چنانچه تلاش تیم مذاکره کننده و روند فعلی وجود نداشت این شرایط هرگز به این خوبی پیش نمی‌آمد اما با این حال این توافق‌نامه سوالاتی را برای ما به وجود آورده است.

 

عضو شورای تبیین مواضع دانشگاه‌های تهران خاطرنشان کرد: این تصور که غربی‌ها برای ما کارشناس می‌فرستند و کمک می‌کنند تا تأسیسات اراک را باز طراحی کنیم خوشبینی غیرعادی آنهاست و این در حالی است که برخی این دیدگاه را دارند که چنانچه گفت‌وگو صورت بگیرد دشمن از دشمنی خود کوتاه خواهد آمد  بنابراین این خوشبینی زائدالوصف برای ما نگران‌کننده خواهد بود./806/پ203/ب4

ارسال نظرات