۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۲۵۳۶۰۰
آیت الله دری نجف آبادی تأکید کرد؛

ضرورت برنامه ریزی دراز مدت و کاربردی آموزش و پرورش برای نسل جوان و نوجوان

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی گفت: نسل جوان و نوجوان، بزرگ‌ترین سرمایه کشور محسوب می شوند بنابراین آموزش و پرورش باید برای تربیت این قشر از جامعه برنامه ریزی های دراز مدت و کاربردی داشته باشد.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری عصر امروز 18 فروردین در جمع دانش آموزان دبستان دخترانه حضرت زینب(س) اراک بیان داشت: نسل جوان و نوجوان، بزرگ‌ترین سرمایه کشور محسوب می شود بنابراین آموزش و پرورش باید برای تربیت این قشر از جامعه برنامه ریزی های دراز مدت و کاربردی داشته باشد.



آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 12 میلیون دانش آموز و چهار میلیون دانشجو در مدارس و دانشگاه های نقاط مختلف میهن اسلامی مشغول به تحصیل هستند، اظهار کرد: مسوولان آموزشی کشور در برابر این سرمایه عظیم مسوولیت خطیری برعهده دارند که در صورت غفلت از آن ضربه جبران ناپذیری بر پیکر آینده ایران اسلامی وارد می شود.



عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: آموزگاران و اساتید دانشگاه ها باید همواره در انتقال علوم روز به دانش آموزان و دانشجویان تلاش کنند چرا که اگر می خواهیم به توسعه پایدار در جامعه برسیم باید آحاد جامعه به علم و فن آوری روز جهان تسلط کافی داشته باشند.



نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: امام راحل و بزرگانی همچون استاد شهید مطهری، شهید بهشتی و شهیدان باهنر و رجایی با مجاهدت ها و تلاش های شبانه روزی خود انقلاب اسلامی را به دست نسل امروز سپردند بنابراین جوانان و نوجوانان وظیفه دارند تا با تحصیل علم و دانش و مجاهدت های بی وقفه از این اندیشه پاک و مقدس دفاع کنند.



آیت الله دری نجف آبادی تصریح داشت: اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی مرهون رشادت ها و جوانمردی های شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای هسته ای است، بنابراین آحاد جامعه به ویژه نسل های سوم و چهارم انقلاب در برابر خون شهدا مسوولیت خطیری بر عهده دارند که باید با تحصیل علوم روز دنیا در راستای اهداف و آرمان های آن عزیزان گام های اساسی بردارند.



عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: حضور مقتدرانه تیم مذاکره کننده ایرانی در سوئیس و صف آرایی در مقابل شش قدرت برتر جهان نشان از عظمت و اقتدار ایران زمین دارد که باید آحاد جامعه قدردان این نعمت باشند.



گفتنی است، آیت الله دری نجف آبادی سه شنبه هر هفته در یکی از مدارس نقاط مختلف استان مرکزی حضور می یابد./842/پ202/ب4

ارسال نظرات