۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۲۵۳۶۳۱
استاد حوزه علمیه مازندران:

ایستادگی بر سر حقوق هسته ای عامل اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آحاد جامعه اسلامی همواره در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری گام برخواهند داشت، گفت: مقاومت و ایستادگی بر سر حقوق هسته ای زمینه ساز پیشرفت های آینده نظام اسلامی است.
امام جمعه چمستان

حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با گرامی داشت روز ملی فناوری هسته ای، گفت: از سال 86 و اعلام دستاوردهای هسته ای قابل توجه در آن روز هر ساله مراسم جشنی در کشور برگزار و دستاوردهای جدید هسته ای رونمایی می شود.

 

امام جمعه چمستان، افزود: مسکولان کشورمان در مذاکرات هسته ای می خواهند برای حصول نتیجه نشان دهند که با پیشرفت های هسته ای در آینده کشورمان در برابر تهدیدها و تحریم ها آسیب پذیر نخواهد بود.

 

حجت الاسلام جباری با بیان این که منابع و ذخایر نفتی ما تا 90 سال آینده پا بر جا خواهد بود و منابع و ذخایر گازی نیز حدود دویست سال آینده وجود دارد، بیان داشت: باید در زمینه انرژی هسته ای قدم های ارزشمند و بسیاری برداشته شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: اگر در زمینه انرژی هسته ای قدم های لازم، اساسی و بسترساز برداشته نشود نسل های آینده و کشور دچار خطرات جدی می شود.

 

وی با بیان این که اهمیت مسأله انرژی هسته ای را مقام معظم رهبری و مسؤولان کشور درک کردند و با همه وجود ایستادگی می کنند، گفت: مقاومت و ایستادگی بر سر حقوق هسته ای زمینه ساز پیشرفت های آینده نظام اسلامی است.

 

امام جمعه چمستان خاطرنشان کرد: اگر در این زمینه موفقیتی حاصل شود مرهون جانفشانی های شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس است که با ایستادگی و مقاومتی ارزنده در برابر جبهه باطل قرار گرفتند.

 

حجت الاسلام جباری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که ملت بصیر و مقاوم ایران اسلامی بر روی اصول و ارزش های والای خود ایستاده است، گفت: ملت بزرگوار ایران اسلامی هیچ گاه در برابر ایادی استکبارجهانی تسلیم نشده و همواره بر پایبندی به ارزش های والای نظام اسلامی تاکید دارد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ما پیرو ولایت و آرمان های والای انقلاب اسلامی است، گفت: روحیه ولایی مردم ایران سبب شده است تا همه تلاش ها و برنامه ریزی های دشمنان با شکست مواجه شود.

 

امام جمعه چمستان با اشاره به این که پیروی از ولایت فقیه ضامن اقتدار نظام اسلامی است، بیان داشت: مردم و مدیران نظام باید در مسیر رهنمودهای گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداشته و تدابیر ایشان را برای پیشبرد بهتر امور به کار گیرند./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات