۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۲۵۳۶۳۹
امام جمعه ساوه:

شناخت حق هسته‌ای ایران از دستاوردهای بزرگ مذاکرات بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساوه گفت: شناخت حق هسته‌ای ایران از دستاوردهای بزرگ این مذاکرات بوده و تیم مذاکره کننده توجه داشته باشند که موضوع هسته‌ای یک مسأله ملی و فراجناحی بوده و مواضع مقام‌ معظم رهبری فصل‌الخطاب است.
حجت‌الاسلام سيد حسين تقوي امام جمعه ساوه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت‌الاسلام سید حسین تقوی امام جمعه ساوه عصر امروز 18 فروردین در دیدار با رییس و اعضای هیأت رییسه دانشکده علوم پزشکی ساوه بیان داشت: به رسمیت شناختن حق هسته‌ای ایران از سوی غربی ها جای خشنودی دارد.

 

امام جمعه ساوه اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی حمایت و پشتیبانی این دو از یکدیگر موجب انسجام و موفقیت بیشتر در امور مختلف می شود.

 

حجت‌الاسلام تقوی گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت یازدهم یک برنامه تحول‌گرا بوده تا بار هزینه‌های درمانی را که بر دوش مردم و نیازمندان به خدمات درمانی است تا حد چشمگیری کاهش یابد.

 

امام جمعه ساوه تصریح کرد: با اجرای این طرح های پسندیده نارضایتی‌های جمعیت روستایی از نبود پزشک در روستاها و نقاط محروم به نحو چشمگیری کاهش یافته است و زمینه ارتقای بهداشت و امور درمانی در جامعه افزایش یافته است.

 

حجت‌الاسلام تقوی اظهار داشت:  تیم مذاکره‌ کننده هسته‌ای مقتدرانه در جریان مذاکرات بر سر مواضع به‌حق ملت ایستادند و سرانجام موفق به بیان مطالبه مقام‌ معظم رهبری و ملت ایران در مجامع بین‌المللی شدند که برای کشور در عرصه بین‌المللی موفقیت بزرگی محسوب می‌شود.

 

امام جمعه ساوه گفت: سالی که به نام حضرت فاطمه(س) مزین شده و از سوی مقام ‌معظم رهبری به نام سال همزبانی و همدلی دولت و ملت نامگذاری شده تا در سایه انسجام و همدلی بتوانند در تمامی زمینه‌ها کشور را به پیش ببرند.

 

وی افزود: مردم کشور همواره از دولت و نظام حمایت کرده و دولت هم باید پشتیبان مردم بوده و برای رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی تلاش کند.

 

حجت‌الاسلام تقوی در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص پیروزی انصارالله در یمن که منجر به تصرف عدن شد نیز بیان کرد: قتل عام کودکان و زنان بی گناه مردم یمن خوی وحشیانه آل سعود و هم پیمانانش را به نمایش گذاشت.

 

امام جمعه ساوه اظهار کرد: بیانیه نشست لوزان سوئیس از سوی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران و مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا قرائت شد و همچنین این بیانیه در صدر اخبار رسانه های جهان قرار گرفته و در محافل سیاسی و اجتماعی نیز بازتاب‌های گسترده ای داشته است.

 

حجت‌الاسلام تقوی در ادامه گفت: شناخت حق هسته‌ای ایران از دستاوردهای بزرگ این مذاکرات بوده و تیم مذاکره کننده توجه داشته باشند که موضوع هسته‌ای یک مسأله ملی و فراجناحی بوده و مواضع مقام‌ معظم رهبری فصل‌الخطاب است./842/پ202/ب4

ارسال نظرات