۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۲۵۳۶۹۳
سلیمانی:

اظهارات ظریف مجلس را قانع نکرد/ دور زدن مجلس به نفع کشور نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به جلسه غیر علنی روز سه شنبه مجلس با حضور وزیر امور خارجه و رییس سازمان انرژی هسته‌ای با نمایندگان مجلس، گفت: اظهارات رییس تیم مذاکره کننده مجلس را قانع نکرد.
محمد سليماني نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي

محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به جلسه غیر علنی روز گذشته وزیر امور خارجه و رییس سازمان انرژی هسته‌ای با نمایندگان مجلس، گفت: مطالبی را که محمد جواد ظریف در این جلسه غیر علنی مطرح کرد نکته جدیدی نداشت.

وی با بیان ‌این‌که رییس تیم مذاکره کننده مجلس را قانع نکرد، ابراز داشت: وی مطالبی را که چند شب پیش در رسانه ملی برای مردم مطرح کرد نیز برای مجلس بازگو کرد.

سلیمانی در ادامه با اشاره به این‌که در جلسات غیر علنی مجلس با دولت نمایندگان نمی‌توانند سؤال بپرسند، اظهار داشت: متأسفانه این یک روش غلط و اشتباه است چرا که دیدگاه نمایندگان پرسیده نمی‌شود و این یکی از مشکلات بزرگ مجلس است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که دولت باید نتیجه مذاکرات را به صورت مکتوب و رسمی به مجلس ارائه دهد، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی از نتیجه اصلی مذاکرات بی اطلاع است و دولت می‌تواند نتیجه و روند مذاکرات را به صورت محرمانه در اختیار مجلس قرار دهد.

وی در پایان با تأکید بر این‌که دور زدن و کنار گذاشتن مجلس به نفع کشور نیست، خاطرنشان کرد: دولت نباید مجلس را به حاشیه ببرد و مانند یک نهاد معمولی با آن برخورد کند./922/ت302/ج

 

ارسال نظرات