۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۲۵۳۷۰۴
معاون سیاسی وزیر کشور:

برگزاری انتخابات پرشور همدلی ملت و دولت را فراهم می کند

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی وزیر کشور گفت: برگزاری انتخابات پرشور و قانونمند زمینه تحقق مطالبات مقام مظم رهبری در ایجاد همدلی و همزبانی میان دولت و ملت را فراهم می کند.
ديدار قائم مقام وزير کشور با امام جمعه اروميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، محمدحسین مقیمی، قائم مقام و معاون سیاسی وزیر کشور امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تشریح اهداف سفر خود به استان آذربایجان غربی گفت: در این سفر ضمن بررسی مسائل و مشکلات استان، مهم ترین سیاست های دولت در سال 94 به فرمانداران و بخشداران تبیین می شود.

 

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات در کشور ابراز امیدواری کرد: برگزاری انتخابات پرشور و قانونمند زمینه تحقق مطالبات مقام مظم رهبری در ایجاد همدلی و همزبانی میان دولت و ملت را فراهم می کند.

 

معاون وزیر کشور در ادامه از تدبیر نماینده ولی فقیه در استان در برگزاری همایش یاوران انقلاب و حضور فعالان سیاسی با گرایش های مختلف و دعوت آنان برای وحدت و همدلی قدردانی کرد.

 

قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار با قدردانی از سفر معاون سیاسی وزیر کشور به استان گفت: با حضور ایشان مسائل و مشکلات مختلف استان در حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و همچنین راهکارهای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری و سیاست های مورد نظر وزارت کشور مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

 

گفتنی است، در این دیدار که در دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ترتیب یافته بود، مدیرکل سیاسی وزارت کشور، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی، فرماندار ارومیه و حمعی از مدیران ستادی استانداری نیز حضور داشتند.

 

همچنین معاون سیاسی وزیر کشور در ادامه برنامه های سفر خود به آذربایجان غربی از بخش های مختلف فرهنگسرای جوان استانداری بازدید کرد.

 

خزایی رییس فرهنگسرای جوان استانداری در این بازدید گزارشی از مهم ترین فعالیت ها و اقدامات این مجموعه ارائه کرد./936/پ202/ب4 

ارسال نظرات