۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۲۵۳۷۱۸

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید و سابق صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با حضور معاون امور مجلس و استان‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
شبکه سهند سيدمحسن لطيفي، مديرکل صدا و سيماي مرکز آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مراسم تودیع علی نواداد که بیش از یک دهه از فعالیتش در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی می گذرد و معارفه سیدمحسن لطیفی که پیش از این معاونت سیمای استان را بر عهده داشت، امروز با حضور آیت الله شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و همچنین معاون امور مجلس و استان های صدا و سیما در سالن اجتماعات جام جم تبریز برگزار شد.

 


سیدمحسن لطیفی، مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: موازنه قدرت امروز با گسترش وسایل ارتباطی در روابط بشری تعریف جدیدی پیدا کرده است، در صورتی که هم‌راستا با این تحولات تغییری حاصل نشود، به معنی حذف شدن از گردونه رقابت خواهد بود.

 


وی با اشاره به سخنان رهبری در رابطه با وظایف خطیر رسانه ملی افزود: منشور و افق رسانه ملی، رهنمود های مقام معظم رهبری برای مقابله با تبلیغات رسانه ای و ماهواره ای غرب است، در این راستا از تمامی نخبگان عرصه رسانه برای تحقق چشم انداز رسانه ملی بهره‌مند خواهیم شد.

 


لطیفی با اشاره به موقعیت ویژه استان آذر بایجان شرقی خاطرنشان کرد: نگاه ویژه به تولیدات بومی، بهره گیری از افکار صاحب نظران، تقویت وحدت ملی و هویت دینی، رعایت توازن و عدالت رسانه ای، برقراری تعامل سازنده با مسؤولان استان و معرفی دستاورد های نظام جزو اولویت های کاری خواهد بود.

 


مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ادامه داد: ایجاد روحیه امید نشاط و پویایی در جامعه، حضور فعال مردم در امر رسانه، توجه ویژه به منابع و رشد ظرفیت های موجود و عمق بخشی به برنامه های استانی با توجه به نیاز و تنوع مخاطب شرقی گام های مؤثری در پیشبرد اهداف رسانه ای خواهد بود.

 


گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از تلاش های چندین ساله علی نواداد، مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی تقدیر به عمل آمد./935/پ202/ب4

ارسال نظرات