۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۲۵۳۷۵۸
حجت الاسلام موسوی مقدم:

رسانه ملی اخلاق محور است

خبرگزاری رسا ـ معاون امور مجلس و استان های صدا و سیما توجه به داشته های فرهنگی را ابزار مقابله با هجمه دشمنان دانست و گفت: رسانه ملی اخلاق محور است.
حجت الاسلام موسوي مقدم، معاون امور مجلس و استان هاي صدا و سيما


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام موسوی مقدم، معاون امور مجلس و استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکزآذربایجان شرقی با تبریک ولادت حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: رسانه ملی در شرایط کنونی ارائه دهنده الگویی نوین در عرصه بین‌المللی است.


حجت الاسلام موسوی مقدم خاطرنشان کرد: رسانه ملی ایران ضمن رعایت تمام تکنیک ها و مبانی رسانه ای ارائه دهنده محتوای اخلاقی و فضایل انسانی است و از جهت فرهنگی موفقیت های بسیار بزرگی نصیب رسانه ای ملی شده است.


وی با بیان این‌که داشته های فرهنگی یکی از اساسی ترین ابزارهای مقابله با هجمه دشمنان بوده و در این نبرد نابرابر عامل پیروزی، اتکا به داشته های فرهنگی است، اظهار داشت: جنگ رسانه ای امروزه به معنای واقعی کلمه وجود دارد، رسانه ها به سبب ویژگی هایی که دارند می توانند به مدیریت اذهان در جهت اهداف خود بپردازند و بر پیکره باطل لباس حق را بپوشانند.


حجت الاسلام موسوی مقدم لازمه پیروزی چنین نبردی را وجود اخلاق و صداقت دانست و افزود: با همین نگرش رسانه ملی با محوریت اخلاق و صداقت و ترویج  فرهنگ اسلامی  به سیاست گذاری و اقدامات رسانه ای می پردازد و با چنین نگرشی با هجمه رسانه ای دشمن مقابله می کند.


وی با بیان میزان رضایت و اعتماد مردم از رسانه ملی در میان رسانه های جهانی و گرایش عمومی نسبت به رسانه های متعهد به ارزش های انسانی، ابراز داشت: رسانه ملی به خاطر خانواده محور و اخلاق محور بودن و توجه به مبانی انسانی و فطری انسان ها، منحصر به فرد می باشد.


معاون امور مجلس و استان های صدا و سیما به نقش محوری رسانه استانی در تحقق شعار سال و قوام همدلی میان دولت و ملت اشاره کرد و افزود: در این راستا باید شبکه های استانی به داشته های فرهنگی استانی، زبان، عادات و باور مندی های دیگر خود توجه و اتکا داشته باشند.


وی خاطرنشان کرد: شبکه های استانی نمونه ای بی نظیر و منحصر به فرد در جهان هستند و بستر مناسبی برای ترویج فرهنگ و داشته های فرهنگی و فرصتی برای هنرمندان استانی می باشد و شبکه استانی در خدمت توسعه، فرهنگ و آداب و رسوم استان بوده و محصولات آن قابل عرضه در عرصه بین المللی می باشد.


حجت الاسلام موسوی مقدم در ادامه سخنان خود به جایگاه ویژه شبکه استانی آذر بایجان شرقی در میان شبکه های استانی دیگر و پخش محصولات این شبکه در رسانه ای ملی اشاره کرد و افزود: آنچه از همدلی و هم زبانی بین مسؤولین استان آذربایجان شرقی وجود دارد باعث درخشش خاص این مرکز شده است.


گفتنی است، در پایان این مراسم ضمن تجلیل از زحمات علی نواداد، مدیرکل سابق صدا و سیمای آذربایجان شرقی، سیدمحسن لطیفی به عنوان مدیرکل جدید این مرکز معرفی شد./935/پ202/ب

ارسال نظرات