۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۲۵۳۷۷۵
آیت الله بهشتی:

تلاش تیم مذاکره کننده قابل تقدیر است/ مشکلات کشور با اقتصاد مقاومتی حل می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان مردم با بصیرت ایران نشاط و همت خود را حفظ کرده اند، گفت: طرف های غربی باید بدانند که قبول کردن حقوق مسلم ایران به نفع خودشان است، ایران کشوری است که از نظر سیاسی، دفاعی و اقتصادی توانمندی های بسیاری دارد.
آيت الله احمد بهشتي

آیت الله احمد بهشتی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به مذاکرات هسته ای در سوئیس و بیانیه لوزان گفت: نخست باید به این نکته توجه داشت که زحمات تیم مذاکراه کننده ایرانی قابل تقدیر است؛ این هیأت به خوبی زحمت کشیده و تا جایی که توان داشتند اقداماتی را انجام دادند.

 

وی افزود: زحمتی که تیم مذاکره کننده هسته ای متحمل شد و توانست تفاهمی را با طرف های مقابل ارائه دهد شایسته تشکر است، خوشبختانه رهبر معظم انقلاب نیز هیأت هسته ای ایران را تأیید و تشویق کردند؛ بنابراین باید قدردان زحمات افراد مذاکره کننده باشیم.

 

آیت الله بهشتی اظهار داشت: این که پس از این مذاکرات تحریم ها برداشته می شود و یا این که طرف های مقابل به دنبال وقت گذرانی و نادیده گرفتن حقوق مسلم ملت ایران هستند امری نامعلوم است، باید دانست که طرف های مقابل به ویژه آمریکا تابع حق نبوده و به دنبال مصالح خود هستند.

 

وی ادامه داد: اگر طرف های غربی احساس کنند که مصلحت شان کنار آمدن با کشور قوی و با عظمت ایران است، همین کار را انجام خواهند داد؛ طرف های غربی باید بدانند که قبول کردن حقوق مسلم ایران به نفع خودشان است، ایران کشوری است که از نظر سیاسی، دفاعی و اقتصادی توانمندی های بسیاری دارد.

 

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان مردم با بصیرت ایران نشاط و همت خود را حفظ کرده اند، ابراز داشت: غربی ها باید بدانند که مردم ایران با تمامی مشکلات کنار آمده و پای انقلاب اسلامی ایستادگی می کنند.

 

عبضو جامعه مدرسین با اشاره به ضرورت اجرایی شدن مسأله اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: با اقتصاد مقاومتی می توان بسیاری از مشکلات کشور را رفع کرد، اجرا شدن اقتصاد مقاومتی سبب رونق کشور می شود، همچنین با اجرایی شدن این مسأله قاچاق و بسیاری از کارهای نادرست اقتصادی از بین می رود.

 

آیت الله بهشتی در پاسخ به این سؤال که آیا در مذاکرات و بیانیه اخیر از خطوط قرمز نظام عبور شده است، گفت: به نظر نمی رسد که در این مذاکرات از خطوط قرمز عبور شده باشد، نظارت کلی رهبر معظم انقلاب نشان دهنده این است که در این مذاکرات از خطوط قرمز عبور نشده است./1323/ت302/ج

ارسال نظرات