۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹
کد خبر: ۲۵۳۸۵۳
مشاور عالی فرمانده کل سپاه:

تحقق آرمان های انقلاب در گرو بهره گیری از گفتمان امام خمینی است

خبرگزاری رسا ـ مشاور عالی فرمانده کل سپاه با تاکید بر این که بهره گیری از گفتمان امام خمینی تحقق بخش اهداف انقلاب است، گفت: باید تلاش کنیم تا سیره و گفتمان امام راحل را به خوبی و آن گونه که شایسته است ادامه دهیم.
سردار عروج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، سردار خسرو عروج، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر امروز در سی امین سالگرد و یادواره شهید رستم علیزاده و شهدای مدافع حرم شهرستان آمل که در حسینیه لاله های زهرایی برگزار شد با بیان این که شهدا در مسیر ارزشمند و متعالی قدم گذاشتند، گفت: این عزیزان راهی را به تجربه به همه ما دادند که می بینیم امروز هم جوانان ما در مسیر ارزنده حرکت دارند.

 

وی با اشاره به این که امام خمینی(ره) به عنوان فرمانده بی بدیل بعد از معصوم گام برداشته است، افزود: این چهره گرانقدر در قرنی قیام کردند که داشتند افکار فیلسوفان را جلوتر از افکار پیامبران قرار می دادند که حضرت امام این قاعده را به هم زد.

 

عروج با تاکید بر این که بهره گیری از گفتمان امام خمینی تحقق بخش اهداف انقلاب است، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا سیره و گفتمان امام راحل را به خوبی و آن گونه که شایسته است ادامه دهیم.

 

مشاور عالی فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: حق با باطل یکجا جمع نمی شود که رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با ایستادگی و مجاهدت در برابر دشمنان قرار گرفتند.


وی با بیان این که امام راحل به رزمندگان اثبات کرد چه کسی است، گفت: شهدا خود را به خوبی شناختند که باید بدانیم علم و معرفت به تنهایی راه را باز نکرده و نور می خواهد که باید به درگاه خدا و اهل بیت(ع) تمسک کنیم.


عروج ادامه داد: دشمنان با تفکرات دین مبین اسلام مخالف هستند که در راستای مقابله با آن گام برداشته و در این راستا تلاش دارند.


مشاور عالی فرمانده کل سپاه با بیان این که انسان باید شهدای گرانقدر را الگوی خود قرار دهد، گفت: شهدای ما با حرکت در مسیری ارزشمند در مسیر سعادت قرار گرفتند.


وی با تاکید بر این که انسان باید مراقب اعمال خود بوده و از ریا دوری کند، بیان داشت: شهدا از برترین ویژگی ها برخوردار بودند که می توانند الگویی ارزشمند برای همه ما باشند.


عروج خاطرنشان کرد: شهدا از مقام خودشناسی به نحوی گرانقدر برخوردار بودند که توانستند صحنه های بی بدیلی از ایثار و جهاد را رقم بزنند.


مشاور عالی فرمانده کل سپاه در پایان گفت: شهید در مسیر الی الله گام برداشته و ماندگار شده است که باید سیره این عزیزان را به نحوی شایسته در برنامه های خود اجرایی کنیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات