۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۲۵۳۸۵۸
آیت الله طبرسی:

برنامه های فرهنگی باید از غنای دینی و ارزشی برخوردار باشد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با بیان این که امروز رسالت مسؤولان فرهنگی در ترویج ارزش های اسلامی، انقلابی و دینی بسیار حساس و سنگین است، گفت: گسترش فرهنگ دینی و انقلاب قدرت بازدارندگی ما را در برابر هجمه های فرهنگی غرب افزایش می دهد.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، انتخاب یک مدیر بومی برای این مجموعه فرهنگی را قابل تقدیر دانست و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی فعالیت های فرهنگی رسالت سنگینی بر عهده دارد.

 

وی بر ضرورت نظارت ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر فعالیت های فرهنگی استان تأکید کرد و افزود: مازندران، استانی است با مردمی مذهبی و بیش از ده هزار شهید که باید شأن و جایگاه این مردم ولایت مدار حفظ شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که برنامه های فرهنگی باید از یک غنای دینی و ارزشی مناسبی برخوردار باشد، تصریح کرد: مدیران فرهنگی باید تلاش کنند برنامه هایی فاخر و در شأن مردم علوی و ولایت مدار استان تدوین و اجرا کنند.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که امروز رسالت مسؤولان فرهنگی در ترویج ارزش های اسلامی، انقلابی و دینی بسیار حساس و سنگین است، گفت: گسترش فرهنگ دینی و انقلاب قدرت بازدارندگی ما را در برابر هجمه های فرهنگی غرب افزایش می دهد.

 

وی با تأکید بر این که ترویج فرهنگ دینی باید رویکرد اصلی برنامه های اداره ارشاد قرار گیرد، افزود: فرهنگ و ارشاد پسوند اسلامی را به همراه دارد و باید در همه برنامه های خود در جهت ترویج مبانی اسلامی گام بردارد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مبنا و پایه انقلاب اسلامی فرهنگی بوده است، افزود: مهم ترین مسأله که انقلاب اسلامی را با دیگر انقلاب های دنیا متمایز کرده است، فرهنگ مبتنی بر ارزش های دینی بوده است.

 

امام جمعه ساری به تلاش گسترده دشمنان برای خدشه دار کردن فرهنگ انقلابی ما اشاره کرد و گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یکی از مجموعه های فرهنگی کشور باید مبنا و محتوای برنامه های خود را با رویکرد انقلابی دنبال کند.

 

آیت الله طبرسی با تأکید براین که دشمن موفقیت خود را در کمرنگ کردن فرهنگ انقلابی در کشور می داند، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت های کشور در جهت تقویت مبانی انقلابی بهره گیریم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که هر روز شاهد گسترش فرهنگ منحرف و خطرناک غرب در جامعه هستیم، افزود: فرهنگ دینی و انقلابی ما بهترین سد در برابر فرهنگ انحرافی غرب است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که امروز بستر برای تبلیغ دین مبین اسلام به خوبی فراهم شده است، تصریح کرد: باید مفاهیم دینی با شیوه های مناسب در جامعه تبیین و تبلیغ شود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت پیگیری نمایشگاه دائمی کتاب استان و همچنین مجتمع فرهنگی و هنری مرکز استان از سوی مدیریت جدید اداره کل ارشاد مازندران تأکید کرد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات