۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۷
کد خبر: ۲۵۳۸۷۶
نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی:

با اقتصاد مقاومتی اتحاد دشمن در تحریم‌ها را شکست خواهیم داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر توافقی صورت گیرد شاهد ورود کالاهای غربی خواهیم بود در حالی که ما باید در کشور اقتصاد مقاومتی را نهادینه کنیم؛ امروز اتحاد دشمن در مذاکرات برای به شکست کشاندن انقلاب اسلامی ایران است.
حکيمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عطاءالله حکیمی، نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی، شامگاه چهارشنبه در گردهمایی بزرگ دانشجویان و نخبگان "لوزان، بدون روتوش" که در سازمان بسیج دانشجویی سالن بصیرت برگزار شد،  گفت: در مذاکرات سرزمین انقلابی و نوپای ایران با عمر 36 ساله خود با غرب به رهبری آمریکای جنایتکار که دست او به خون کودکان فلسطین، افغانستان عراق و یمن آغشته است مواجه است.

 

ولایتمداری و خون شهدا توطئه‌های دشمنان را ناکام کرد

 

وی با طرح این سوال که چه اتفاقی افتاده این قدرت استکباری به مذاکره در مقابل ملت ایران نشسته است، عنوان کرد: آنها در طول 36 سال گذشته اعلام می‌کردند رژیم ایران را عوض خواهند کرد اما ملت قهرمان و ولایت‌مدار ایران با جان‌فشانی‌ و تقدیم شهدای گرانقدر به انقلاب آنانی که دلیل‌مردان جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بوده توانست یکی پس از دیگری توطئه‌های آمریکا را ناکام گذارد.

 

نماینده مردم رودبار در مجلس شواری اسلامی افزود: استکبار جهانی بعد از انقلاب همه نوع توطئه چون ترور و جنگ را علیه ایران داشت اما با عنایت خداوند ایران برنده همه این میدان‌ها شد بعد از جنگ نیز با رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری شاهد پیشرفت‌های کم‌نظیر در عرصه‌های علمی و غیر عملی بودیم.

 

حکیمی در ادامه گفت: با اینکه توطئه‌های دشمنان بیشتر شد ما توانستیم بدون کمک کشورهای خارجی در قدرت اتمی مقام هشتم، در قدرت فضایی مقام نهم، در قدرت نانو مقام هفتم، در قدرت بیوتکنولوژی مقام چهاردهم و در قدرت علمی مقام شانزدهم را در دنیا کسب کنیم.

 

وی افزود: خلاصه امروز اگر آمریکا در مقابل ایران سر خم کرده به خاطر قدرت ولایت و خون شهدا است.

 

اتحاد دشمن در مذاکرات برای به شکست کشاندن انقلاب اسلامی است

 

نماینده مردم رودبار عنوان کرد: در داخل برخی مشکلات را داریم که هنوز نتوانستیم جمعیت را در جهت واحدی همسو کنیم اما دشمن ما متحد است اطمینان داشته باشید این رویکرد جدید دشمن برای به شکست کشاندن انقلاب اسلامی است.

 

حکیمی با اشاره به این‌که ما در این مذاکرات چه به دست آورده و چه از دست می‌دهیم، ابراز داشت: اگر هدف ما رسیدن به قدرت هسته‌ای بوده که رسیدیم حالا چه چیزی را می‌خواهیم اضافه کنیم جز سرمایه‌های میلیاردی و انسانی که با پول قابل مقایسه نیست می‌خواهیم چه به دست آوریم.

 

این متخصص اقتصاد با اشاره به تحریم‌ها بیان داشت: اگر از بعد اقتصادی ورود پیدا کنیم تحریم‌ها به خودی خود شکسته خواهد شد ما که بدون کمک قدرت‌های جهانی توانستیم این مقامات علمی و تکنولوژی را به دست آوریم از این‌که اقتصاد کشور خود را نیز به تنهایی درست کنیم درمانده نشدیم.

 

باید اقتصاد مقاومتی در جامعه نهادینه شود

 

وی افزود: ما تا امروز شاهد ورود کالاهای چینی هستیم و اگر توافقی صورت گیرد شاهد ورد کالاهای غربی خواهیم بود در حالی که ما باید تمام توان خود را بگذاریم که اقتصاد مقاومتی را نهادینه کنیم یعنی بحث منابع زیرزمینی و  نخبگان را در عرصه اقتصادی به کار بگیریم تا موفق شویم.

 

حکیمی در پایان خاطرنشان کرد: باید تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای خطوط قرمز مطرح شده نظام و مقام معظم  رهبری را رعایت کنند اگر توافقی صورت بگیرد یا نگیرد با حمایت مردم روبرو هستند./807/پ202/ب4

ارسال نظرات