۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۲۵۳۸۹۹
دبیر جشنواره علامه حلی حوزه علمیه اصفهان:

هدف جشنواره پنجم علامه حلی ارتقای کیفی پژوهش طلاب جوان است

خبرگزاری رسا ـ دبیر جشنواره علامه حلی حوزه علمیه اصفهان با بیان این که نخستین هدف جشنواره پنجم ارتقای کیفی طلاب جوان از طریق کارگاه های پژوهشی است، گفت: امسال کارگاه های متعدد پژوهشی و علمی پژوهشی در حوزه های خواهران و برادران برگزار شد.
جشنواره علامه حلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام ابوذر دهقانی، دبیر جشنواره علامه حلی(ره) حوزه علمیه اصفهان پیش از ظهر امروز در اختتامیه پنجمین جشنواره علامه حلی(ره) استان اصفهان با بیان این که نخستین هدف جشنواره پنجم ارتقای کیفی طلاب جوان از طریق کارگاه های پژوهشی است، گفت: امسال کارگاه های متعدد پژوهشی و علمی پژوهشی در حوزه های خواهران و برادران برگزار شد.

 

وی افزود: با نظر دبیرخانه کشوری همایش علامه حلی(ره) برای نخستین بار در کشور این جشنواره را در سطح مدارس اجرا و استان اصفهان برای نخستین بار در کشور رقابت مدرسه ای را در 10 مدرسه برگزیده آغاز کرد.

 

دبیر جشنواره علامه حلی(ره) حوزه علمیه اصفهان با بیان این که هزار و 437 اثر به دبیرخانه جشنوراه در این دوره ارسال شده تصریح کرد: در بخش خواهران 802 اثر و 630 اثر در بخش برادران به دبیرخانه جشنواره علامه حلی(ره) حوزه علمیه اصفهان ارسال شده است.

 

وی با تأکید بر این که در جشنواره علامه حلی(ره) رتبه‌ دهی آثار تابع ضوابط خاص جشنواره است، خاطرنشان کرد: آثار رسیده به جشنواره تا 100 نمره دهی می‌شود که هیچ اثری از استان اصفهان به نمره مورد قبول برای احراز رتبه نخست نرسیده و آثار رسیده به جشنواره تنها حائز رتبه های دوم و سوم شدند که این مسأله نشان از سطح بالای جشنواره علامه حلی دارد.

 

حجت الاسلام دهقانی با بیان این که دبیرخانه جشنواره آماده همکاری و حمایت برای چاپ آثار است، افزود: هدف جشنواره، جذب و بررسی آثار برگزیده است که می‌توان از نتایج کیفی و کمی آثار در حوزه های خواهران و برادران بهره جسته و برای آن برنامه ریزی کرد.

 

وی با اشاره به نخستین همایش کتاب سال حوزه علمیه اصفهان بیان کرد: همایش کتاب سال برای نخستین بار در اصفهان برگزار شده و 110 اثر به دبیرخانه همایش رسیده که 13 اثر برگزیده شدند./939/پ202/ب4

ارسال نظرات