۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۲۵۳۹۶۰

همایش معاونان سیاسی استانداران سراسر کشور برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی وزیر کشور از برگزاری همایش یک روزه معاونان سیاسی استانداران کشور در 25 ماه جاری با هدف بررسی راهکارهای تحقق شعار سال خبر داد.
همایش معاونان سیاسی استانداران سراسر کشور برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمدحسین مقیمی، معاون سیاسی وزیر کشور امروز در شورای اداری آذربایجان شرقی با اشاره به شعار سال‌جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی که با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نام‌گذاری شده است، اظهار داشت: دولت نقش مهمی در تحقق این مطالبه رهبر انقلاب بر عهده دارد.

 


وی با بیان این‌که به عنوان دولت باید کارهایی را انجام دهیم تا این همدلی و همزبانی بیش از پیش تداوم و راهکارهای تحقق این شعار باید شناسایی شود، خاطرنشان کرد: به همین منظور همایش یکروزه معاونان سیاسی استانداران کشور روز بیست و پنجم همین ماه در وزارت کشور برگزار می شود.

 


معاون سیاسی وزیر کشور با بیان این‌که تحقق شعار سال آثار و برکات بی‌شماری به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: انتخابات سال جاری تجلی همدلی و همزبانی ملت و نظام اسلامی خواهد بود، برای بهتر برگزار شدن این انتخابات تمام دستگاه ها باید در کنار دولت باشند و قانون را در اجرای انتخابات رعایت کنند.

 


مقیمی با اشاره به این‌که انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بایستی با مشارکت حداکثری مردم همراه باشد، گفت: رعایت کامل بی طرفی و جلوگیری از سوءاستفاده برخی افراد از منابع عمومی و دولتی در تبلیغات وظیفه اصلی دولت در این دو انتخابات خواهد بود.

 


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که ایران اسلامی بر اساس برنامه و سیاست های بلند مدت اداره می شود، افزود: در افق 20 ساله و سند چشم انداز 1404، جایگاه ایران در منطقه تعریف شده که باید تلاش کنیم به این هدف مهم دست یابیم. رشد 8 درصدی اقتصاد، تک رقمی شدن نرخ بیکاری، کاهش فقر و فاصله طبقاتی از جمله اهداف این سند است.

 


همچین اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی با ارائه گزارشی از وضعیت استان در بخش های مختلف، اظهار داشت: امیدوارم همدلی و همزبانی که موجب کسب موفقیت تیم هسته‌ای کشور در سوئیس شد، در سه ماه آتی نیز تداوم یابد تا موفقیت دیپلماسی ایران در سال جدید پربارتر شود.

 


وی با بیان این‌که این موفقیت ثمره 30 سال تلاش فرزندان این مرز و بوم بود که کشور را از یکی از توانمندی های علمی دنیا بهره مند ساخت، گفت: حمایت های رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده، رهنمودها و پشتیبانی های معظم له یکی از رموز موفقیت این مذاکرات بود.

 


بنابر این گزارش، در پایان این نشست با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی استاندار آذربایجان شرقی دو انتصاب جدید در استانداری انجام شد. اسماعیل جبارزاده در این احکام، علی نواداد را به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار و محمدتقی پاکزاد را به سمت قایم‌مقام استاندار در حوزه فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب کرد.

 


استاندار آذربایجان شرقی در حکم انتصاب محمدتقی پاکزاد، بر تحقق اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان و استقرار منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی با همکاری و تعامل با روسای دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و مدیران دستگاه‌های اجرایی، بخش خصوصی و تعاون استان تاکید کرده است.

 


علی نواداد، معاون جدید توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار نیز متولد سال 1336 در تبریز و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی است که پیش از این مدیریت مراکز صدا و سیما در سه استان شمال غرب کشور (آذربایجان غربی، اردبیل و ‌آذربایجان شرقی) را عهده‌دار بوده است./935/پ202/ب4

ارسال نظرات