۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۲۵۴۰۸۸
آیت الله طبرسی:

رهنمودهای رهبر انقلاب راهبرد اصلی نظام اسلامی در مذاکرات است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساری به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مداحان سراسر کشور اشاره کرد و با بیان این که با این رهنمودهای مقام معظم رهبری مسیر کاملاً روشن و شفاف شد، گفت: سخنان ارزشمند ایشان باید نصب العین مسؤولان کشور قرار گیرد.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین الگو برای بانوان کشورمان است.

 

وی حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی عفت و پاکدامنی برای همه زنان جهان معرفی کرد و گفت: این بانوی ارزشمند جهان اسلام الگوی جامع حجاب است و دختران و زنان مسلمان می توانند با مطالعه سیره ایشان در این زمینه، مسلمان واقعی باشند.

 

امام جمعه ساری، حفظ حجاب، اخلاق حسنه و ادامه مسیر آن حضرت را طی کردن برای انسان ها، را بهترین عشق به حضرت زهرا (س) دانست و تأکید کرد: هر چه انسان به سمت و سوی ائمه اطهار(ع) با علاقه بیشتر گرایش پیدا کند در همه مراحل زندگی اثر پذیری دارد و به تکامل معنوی بیشتری نزدیک می شود و در آن صورت قرب الی الله نصیب او می شود.

 

وی با بیان این که امروز جامعه ما نیازمند یک فرهنگ فاطمی است، خاطرنشان کرد: بانوان جامعه اسلامی باید در عرصه عفاف و حجاب تنها حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی خود قرار دهند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران، بد حجابی را مشکلی مهم در جامعه اسلامی دانست و با بیان این که متأسفانه ورود مد های غربی هر روز براین مشکل می افزاید، تصریح کرد: جامعه ما در چنین شرایطی نیازمند ارائه الگویی فاطمی در عرصه عفاف و حجاب است.

 

آیت الله طبرسی، ترویج فرهنگ فاطمی را مهم ترین راه حل معضل اجتماعی بی حجابی در جامعه عنوان کرد و بیان داشت: متولیان دینی و فرهنگی کشور باید به سوی ارائه الگویی مناسب و برگرفته از اندیشه های فاطمی در جامعه باشند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: در دامن حضرت زهرا(س) فرزندانی تربیت شدند که جانشان را نثار اسلام کردند و نمونه این مورد در جهان اصلا نداریم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مداحان سراسر کشور اشاره کرد و با بیان این که با این رهنمودهای مقام معظم رهبری مسیر کاملاً روشن و شفاف شد، گفت: سخنان ارزشمند ایشان باید نصب العین مسؤولان کشور قرار گیرد.

 

وی از سخنان مقام معظم رهبری به عنوان یک پیام، راهبرد و بیانیه مهم یاد کرد و افزود: رهنمودهای ایشان همواره در شرایط سخت چراغی برای حرکت به جلو است.

 

امام جمعه ساری همچنین بر ضرورت تقویت وحدت و همدلی در داخل کشور برای مقابله با توطئه دشمنان تأکید کرد و گفت: بهترین راه خنثی کردن توطئه های دشمن انسجام داخلی است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی در هر شرایطی گوش به فرمان رهبری هستند، ادامه داد: همه مسؤولان و آحاد جامعه باید در مسیری که معظم له ترسیم می کنند حرکت کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن تجاوز رژیم سعودی به یمن گفت: عربستان عامل آمریکا در منطقه است و تلاش می کند که منافع آمریکایی ها در خاورمیانه تأمین شود.

 

امام جمعه ساری با تأکید براین که عربستان بازنده نهایی این جنگ خواهد بود، بیان داشت: مسؤولان عربستان در حمله به یمن اشتباه کردند و سود حمله به یمن به جیب آمریکا و ایادی صهیونیست می‌رود./950/پ201/ب1

ارسال نظرات