۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۲۵۴۰۹۵
آیت الله موسوی جزایری در پاسخ به سخنان اخیر رهبری درباره حوادث یمن؛

منتظر اشاره شما هستیم تا به هر صورت و در هرکجا که بفرمایید منویات شما را اجرا کنیم

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری به سخنان اخیر رهبری اشاره کرد و در پاسخ به سخنان ایشان گفت: منتظر اشاره شما هستیم تا به هر صورت و در هرکجا که بفرمایید منویات شما را اجرا کنیم.
آيت الله موسوي جزايري ، نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، ظهر امروز، در آیین خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه این شهرستان، به سخنان اخیر رهبری در رابطه با حوادث یمن و جنایات عربستان اشاره کرد و در پاسخ خطاب به ایشان گفت: رهبرا! مردم، بسیج، نیروهای مسلح به رهبر خود می گویند ما سرباز شما و منتظر اشاره شما هستیم تا به هر صورت و در هرکجا که بفرمایید منویات شما را اجرا کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر «پیام تبریک برای مذاکرات هسته ای زود است» گفت: جزییات مذاکرات اصل است و امیدواریم توافقاتی که در آینده صورت می گیرد مناسب مصالح باشد و عزت و کرامت ملی ما را حفظ کند.

امام جمعه اهواز با بیان این که جشن و پیروزی بزرگ هنگامی است که خواسته های ما در مذاکرات آینده و در جزییات حاصل شود، گفت: مرحله ای که اکنون واقع شده گرچه از نظر ما چیز مهمی به حساب نمی آید اما برخی از دشمنان ما همچون نتانیاهو برای آن عزادار شده است.

در تبریک گفتن و شادی کردن عجله نمی کنیم

وی با اشاره به برخی اظهارنظرهای نتانیاهو مبنی بر «مذاکرات هسته ای همه را متحیر کرده است و با وجود همه تلاش های ما، ایران توانست با غرب به توافق برسد؛ توافقی که خیلی بد است و هر روز هم بدتر می شود» و « اکنون من هم مانند شما غمگین و افسرده هستم، تحمل این شرایط برایم دشوار است؛ تل آویو به همه تلاش های خود برای جلوگیری از آن ادامه می دهد اما من امروز برای مدت کوتاهی از دولت مرخصی گرفته ام و می خواهم 12 روز در خانه بنشینم و به بدبختی های خود فکر کنم» تصریح کرد: وقتی اسرائیل غاصب عزادار می شود باید بدانیم که چه پیروزی بزرگی به دست ما آمده اما چون برای جزییات و تفاسیر آن نگرانیم؛ بنابراین در تبریک گفتن و شادی کردن عجله نمی کنیم.

آیت الله موسوی جزایری افزود: البته باید از زحمات دست اندرکاران وزارت امور خارجه در این راستا قدردانی کنیم که تلاش کردند نظرات رهبری را در قالب خطوط کلی عمل کنند.

استاد عالی حوزه های علمیه خوزستان با تسلیت شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد شهید علی صیاد شیرازی بیان داشت: این حادثه ضایعه بزرگی بود؛ چرا که این شخصیت، مرد ارزشمندی در پیروزی اسلام در برابر کفر بود؛ بنابراین علو درجات را برای آن مرد رشید مسألت داریم.

وی همچنین روز 24 جمادی الثانی، رحلت فقیه اهل بیت و مرجع عظیم الشأن تقلید، حضرت آیت الله گلپایگانی و 25 جمادی الثانی، رحلت شیخ العلما، آیت الله شیخ محمدعلی اراکی را تسلیت گفت./9454/پ201/ب2

ارسال نظرات