۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۲۵۴۱۸۴
امام جمعه سپید دشت:

لغو تحریم ها تنها راه نجات اقتصاد کشور نیست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سپید دشت با بیان این که لغو تحریم ها تنها راه نجات اقتصاد کشور نیست، گفت: برای گشایش اقتصاد کشور باید به عرصه داخلی توجه کنیم.
اقتصاد مقاومتي

حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری، امام جمعه سپید دشت، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به انجام مذاکرات بیان داشت: تیم مذاکره کننده ایران هرگز به ملت خیانت نمی کند.

 

وی با بیان این که تیم مذاکره کننده ایران منافع ملت را فراموش نمی کند، افزود: آمریکا و کشورهای اروپایی نیز در این راستا منافع خویش را در نظر می گیرند.

 

حجت الاسلام خاص امیری با اشاره به سابقه آمریکا و کشورهای غربی در زمان های گذشته عنوان داشت: طرف مقابل ما حیله گر است.

 

وی با بیان این که آمریکا پایبند به اصول نیست، افزود: تیم مذاکره کننده باید با تمام توان خویش خواسته مردم در توافقات را مورد توجه قرار دهند.

 

امام جمعه سپید دشت با اشاره به این که حرف های طرفین مذاکره در تضاد است، اظهار داشت: حق ملت ایران باید حفظ شود.

 

حجت الاسلام خاص امیری افزود: لغو تحریم ها جزء مذاکرات است و اگر آمریکا در این زمینه زیر حرف خود بزند، ما نیز به تعهدات خویش عمل نخواهیم کرد.

 

وی در ادامه با بیان این که لغو تحریم ها تنها راه نجات اقتصاد کشور نیست، خاطرنشان کرد: برای بهبود وضعیت اقتصاد کشور باید به مردم، جوانان، نخبگان، کشاورزان تکیه کنیم.

 

حجت الاسلام خاص امیری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: در راستای گشایش اقتصاد کشور باید در عرصه داخلی حضوری چشم گیر داشته باشیم.

 

وی عنوان داشت: باید توان داخلی خویش را تقویت کنیم چرا که به وجود آوردن تحریم ها از سیاست های آمریکا است که تاکنون پیش گرفتند.

 

امام جمعه سپید دشت در رابطه با عبور از خطوط قرمز نظام در بیانیه لوزان افزود: در این راستا اظهارات زیادی بیان می شود ولی ما باید به اصل موضوع توجه کنیم چرا که رهبر معظم انقلاب نظارت دقیق به اصل مذاکرات دارند./9459/ت302/ب4

ارسال نظرات