۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۲۵۴۲۰۷
کوثری:

اطلاع از جزییات مذاکرات حق مردم است/ دولت به منتقدان احترام بگذارد

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر این‌که مردم محرم نظام هستند، گفت: وظیفه تیم مذاکره کننده این است که مردم را به صورت حضوری و شفاهی و هم به صورت مکتوب در جریان مذاکرات قرار دهد.
دکتر محمد اسماعيل کوثري، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي

محمد اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات هسته ای و تاکید ایشان مبنی بر این که مردم باید در جریان جزییات مذاکرات قرار گیرند، گفت: در نظام جمهوری اسلامی مردم کارفرما و همه کاره هستند.


وی با بیان این‌که مردم در مقاطع حساس انقلاب نقش مهمی را ایفا کردند، ابراز داشت: این مردم بودند که در مقابل منافقین، رژیم بعث عراق، فتنه‌های گوناگون و جنگ نرم کشور را با حضور خود از خطرهای بزرگ نجات داده‌اند.

 

کوثری با تأکید بر این‌که مردم محرم نظام هستند، اظهار داشت: در مواقعی که دشمن قصد شیطنت دارد و اراده کرده است که جامعه را با جنگ روانی و با ارائه مسائل انحرافی به بیراهه بکشاند باید مردم توسط مسؤولان در جریان امور قرار گیرند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که تیم مذاکره کننده باید به صورت شفاف مردم را از جزئیات مذاکرات آگاه کند، تصریح کرد: وظیفه تیم مذاکره کننده این است که مردم را به صورت حضوری و شفاهی و هم به صورت مکتوب در جریان مذاکرات قرار دهد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: تیم مذاکره کننده وقتی می‌بیند فکت شیت آمریکایی منتشر شده باید آن را تکذیب کند چرا که هنوز توافقی صورت نگرفه است و در این میان باید به سرعت فکت شیت ایرانی را منتشر کند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه دارد: تیم مذاکره کننده اذعان می‌کند که مردم را به صورتی شفاهی از روند مذاکرات مطلع کرده، این در حالی است که مردم این را نمی‌پذیرند و اگر نتیجه مذاکرات به صورت شفاف به مردم ارائه شود همدلی و همزبانی هم صورت می‌گیرد.

 

وی در پایان با اشاره به سابقه برخورد نامناسب دولت با منتقدین، خاطرنشان کرد: اگر دولت بخواهد حمایت مردم را داشته باشد باید نظرات آن‌ها را گوش دهد و به آن‌ها احترام گذارد./922/ت302/ج

ارسال نظرات