۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۲۵۴۲۷۶
در بخشی از ماهنامه خانه خوبان این توصیه توصیه‌های آیت الله بهجت منتشر شد؛

کسی که عادت به تأخیر نمازها دارد خود را برای تأخیر در همه امور زندگی آماده کند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله‌ محمدتقی بهجت(ره) توصیه می کرد «هر کس عادت به تأخیر نمازها کرده، خود را برای تأخیر در همه امور زندگی آماده کند؛ تأخیر در ازدواج، تأخیر در اشتغال، تأخیر در تولد اولاد، تأخیر در سلامتی و عافیت؛ هر قدر که امور نمازت منظم باشد، امور زندگیت هم تنظیم خواهد شد».
آيت الله بهجت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، «سلام خدای خوبم»، «به خانواده‌هایتان ظلم نکنید»، «چون او با من بود نترسیدم»، «به بچه‌ها رو بدهید»، «این کاج‌های سمی وارداتی»، «شور واژها»، «پیراهنی با گل‌های قرمز»، «سیره خوبان»، «خر‌ برفت و خر برفت و...»، «چطور زن بگیریم»، «صبوری، دلواپسی، بیداری»، «قانون حامی بی‌سرپرستان»، «اخبار» و «پیغام و پسغام» عناوین مطالب ماهنامه خانه خوبان است.

 

در صفحات اول این ماهنامه می‌خوانیم:

آیت‌الله‌العظمی محمدتقی بهجت(ره): هر کس عادت به تأخیر نمازها کرده، خود را برای تأخیر در همه امور زندگی آماده کند؛ تأخیر در ازدواج، تأخیر در اشتغال، تأخیر در تولد اولاد، تأخیر در سلامتی و عافیت؛ هر قدر که امور نمازت منظم باشد، امور زندگیت هم تنظیم خواهد شد، مگر نمی‌دانی که رستگاری و سعادت با نماز قرین شده است؟ پس چگونه از خداوند طلب توفیق داری، در حالی که حق او را به درستی ادا نمی‌کنی؟

 

در قسمتی از بخش داستان خوبان آمده است:

روزی پدرم قدری پول به بنده داد و گفت: با این پول خانه‌ای برای خودت بخر! من نگاهی به مبلغ اندک پول‌ کردم و با تعجب گفتم: با این پول؟! پدرم گفتند: این پول را امام رضا(ع) رسانده‌اند؛ از عجایب روزگار و از برکات وجود مقدس امام رضا(علیه السلام) توانستم با آن پول خانه‌‌ای در حوالی حرم مطهر حضرت معصومه(س) بخرم که بعدها فقط نصف آن را به مبلغی بسیار فروختم.

 

در قسمتی از بخش مقاله خوبان می‏خوانیم:

حتماً برایتان جالب است بدانید که کاج، از نمادهای مقدس مسیحیت است و حتماً در تلویزیون دیده‌اید که مسیحیان، در جشن آغاز سال نو، این درخت را به خانه‌هایشان می‌آورند و تزیین می‌کنند. در ایران نیز این درخت برای نخستین‌بار در دوره پهلوی، آن‌هم به‌خاطر علاقه شخصی محمدرضا پهلوی وارد کشور شد و رفته‌رفته از همان دوران، کاشتن کاج تقریباً در همه‌جای ایران، فراگیر شد.

 

در بخشی از مطالب خبر خوبان آمده است می‌خوانیم:

بر روی برخی اتوبوس‌های لندن عبارت «محمد پیامبر روشنایی، زندگی و معلم حق و رحمتی برای مؤمنان است.» درج شده است؛ مسلمانان با درج این عبارات بر روی اتوبوس‌ها اعلام کردند که اسلام هیچ ارتباطی به تروریسم ندارد.

 

در بخشی از مطالب خبر خوبان آمده است:

به تازگی در پایتخت سوئد، تاکسی‌هایی مشغول فعالیت شده‌اند که در صندلی عقب آن‌ها یک روان‌شناس متخصص حضور دارد.

 

گفتنی است، هفتاد و‌ چهارومین و هفتاد و پنجمین شماره ماهنامه خانه خوبان از سوی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) به زینت نشر آراسته شده است./978/پ203/ف

ارسال نظرات