۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۲۵۴۳۲۰
اداره فرق و ادیان معاونت تبلیغ برگزار می‏کند؛

دوره آشنایی و نقد و بررسی مسیحیّت، وهابیّت و عرفان‌های کاذب

خبرگزاری رسا ـ معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه، در یکی از رشته‌های مسیحیّت، وهابیّت و عرفان‌های کاذب، جهت دوره آشنایی و نقد و بررسی ثبت نام می‌کند.
نقد و بررسي مسيحيت وهابيت و عرفان‌هاي کاذب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اداره کل فرق و ادیان معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه، در یکی از رشته‌های مسیحیّت، وهابیّت و عرفان‌های کاذب، جهت دوره آشنایی و نقد و بررسی ثبت نام می‌کند.

 

بر اساس این گزارش، ارزیابی تحصیلی پایه ششم حوزه‏های بلند مدت یا گذراندن 150 واحد درسی حوزه‏های سفیران هدایت از جمله شرایط و مدارک لازم نام نویسی در این دوره آموزشی است.

 

افرادی که دوره آموزشی نامبرده را بگذرانند، امکان حضور در هجرت بلند مدت، شرکت در دوره تکمیلی و پروژه‏های تحقیقاتی، عضویت در طرح تبلیغ اینترنتی را پیدا می‌کنند.

 

همچنین تأییدیه اتمام دوره، معادل 4 واحد درسی نیز از دیگر مزایای شرکت در دوره آشنایی و نقد و بررسی رشته‌های مسیحیّت، وهابیّت و عرفان‌های کاذب است.

 

کل زمان برگزاری دوره 24 جلسه  از تاریخ 1 اردیبهشت‌ماه تا سوم خردادماه سال جاری بوده و طلاب می‌توانند برای شرکت در آن تا پایان فروردین‌ماه به صورت حضوری در اداره فرق و ادیان معاونت تبلیغ، نام نویسی کنند.

 

شایان ذکر است، این دوره از تاریخ 1 اردیبهشت‌ماه امسال هر شب رأس ساعت  20:30 در ساختمان شماره 2 مؤسسه امام خمینی پردیسان و نیز محل معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

 

معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‏های علمیه در فاز 7 مجتمع شهید صدوقی به نشانی 45 متری آیت الله شهید صدوقی(ره)، 20 متری فجر، خیابان دانش واقع شده است.

 

گفتنی است، علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 02532914991 تماس بگیرند./997/ت302/ی

ارسال نظرات