۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۲۵۴۳۴۱
مدیر حوزه علمیه گلستان:

چهره خبیث آل سعود با حمله عربستان به یمن برای دنیا آشکار شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه گلستان گفت: سعودی ها با این رفتار خبیثانه و استکباری چهره پلید خود را نمایان ساختند و به حتم شکست نتیجه قطعی جنایات سعودی است.
حجت الاسلام ملکي، مدير حوزه علميه گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام مصطفی ملکی، مدیر حوزه علمیه گلستان امروز معاونان تبلیغ حوزه علمیه استان با تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خمینی(ره) با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) گفت: حضرت رسول(ص) می‌فرمایند، هرکه خوش دارد عمرش دراز و روزی‏اش بسیار شود، به پدر و مادرش نیکی کند باید به خانواده و جایگاه آن توجه بیشتری کنیم.

 

عضو شورای حوزه علمیه گلستان با بیان این که هر چه توجه به خانواده و جایگاه زن بیشتر شود مشکلات و آسیب های جامعه کاهش می‌یابد، افزود: سبک زندگی جامعه باید به سمت سبک زندگی فاطمی پیش رود، چون سعادت و تعالی حقیقی در بهره گیری از فرهنگ فاطمی است.

 

حجت الاسلام ملکی با اشاره به این که مادر بودن برای دین ما یک اصل است، خاطرنشان کرد: زنان در جامعه اسلامی باید خانواده را اولویت اول خود قرار دهند.

 

عضو شورای حوزه علمیه گلستان در ادامه با اشاره به مذاکرات ایران و 1+5 در سوییس افزود: به هیچ وجه نباید به دشمن اعتماد کرد؛ اعتماد به دشمن کار عاقلانه ای نخواهد بود چه رسد که آن دشمن آمریکای فریبکار باشد.

 

وی تلاش تیم مذاکره کننده را در احقاق حق ملت ایران قابل تحسین خواند و گفت: مذاکره کنندگان به حتم خطوط قرمزی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند را رعایت کنند تا بتوانند از حیثیت ملت ایران در برابر جهانیان دفاع کنند.

 

حجت الاسلام ملکی در ادامه ضمن محکومیت حمله عربستان سعودی به یمن گفت: سعودی ها با این رفتار خبیثانه و استکباری چهره پلید خود را نمایان ساختند و به حتم شکست نتیجه قطعی جنایات سعودی خواهد بود.

 

عضو شورای حوزه علمیه گلستان به حادثه فرودگاه جده اشاره کرد و افزود: عمل پلیس فرودگاه جده آنقدر ناپسند و شنیع بود که حتی نمی‌توان نام انسان را بر آنها اطلاق کرد.

 

مدیر حوزه علمیه گلستان خاطر نشان کرد: انسان با دیدن اعمال حکومت آل سعود به یاد حکومت یزید می افتد. همانطور که یزید سبب سقوط بنی امیه شد، سلمان بن عبدالعزیز هم سبب سقوط حکومت آل سعود خواهد شد.

 

وی در پایان معاونان را به نظارت بیشتر بر مبلغان در روستاها توصیه کرد و افزود: معاونان با دقت بیشتر و به طور مستمر و پیاپی از فعالیت مبلغان در مناطق تحت نظارت خود بازدید کنند./1315/پ202/ب1

ارسال نظرات