۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۲۵۴۳۵۷
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

مذاکرات هسته ای در مسیر تحقق عزت نظام اسلامی باشد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که این مذاکرات از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: مذاکرات هسته ای حتی به اسلام نیز مربوط است و نباید به گونه ای عمل شود که حیثیت و عزت کشور و ملت زیر سووال رود.
امام جمعه فريدونکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت الاسلام سید محمود جلالی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، شب گذشته در جمع مدیران این شهرستان با گرامی داشت ایام میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن، گفت: این بانوی بزرگوار سرور زنان عالم است که باید سیره نورانی ایشان در جامعه اجرایی شود.


امام جمعه فریدونکنار با بیان این که حضرت فاطمه الزهرا(س) دربردارنده ویژگی های ارزنده و گرانقدری است، بیان داشت: این بانوی بزرگوار به عنوان الگویی بی بدیل برای تمامی انسان ها در این گیتی است.


وی با تاکید بر این که بهره گیری از سیره فاطمی باید به نحوی شایسته وجود داشته باشد، افزود: حرکت در این مسیر ارزشمند سبب سعادت و تعالی انسان می شود.


حجت الاسلام جلالی با اشاره به مذاکرات هسته ای، تصریح کرد: از تیم مذاکره کننده هسته ای و وزیر امورخارجه کشورمان قدردانی و تشکر می کنیم که برای ایستادگی در برابر مستکبران و تثبیت حق غنی سازی کشورمان تلاش می کنند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با مداحان کشور، خاطرنشان کرد: دانش هسته ای بر کشورمان به عنوان امری لازم و ضروری است که باید در این راستا حرکت کنیم.


امام جمعه فریدونکنار ادامه داد: این امر خط قرمز ما بوده و فناوری هسته ای یک بحث فراملی و فراحزبی است که زمینه ساز پیشرفت و توسعه برای نظام اسلامی می شود.


وی با بیان این که این مذاکرات از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: مذاکرات هسته ای حتی به اسلام نیز مربوط است و نباید به گونه ای عمل شود که حیثیت و عزت کشور و ملت زیر سووال رود.


حجت الاسلام جلالی در ادامه با اشاره به جنایات آل سعود در کشور یمن، بیان داشت: شعار دین مبین اسلام دفاع از مظلوم است و این مربوط به هر کشور مسلمان می شود.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که در دین مبین اسلام آمده است باید از مظلوم دفاع کرد، افزود: هیچ گاه از ظالم حمایت نمی شود و بر تمامی مسلمانان لازم است تا به عنوان دفاع از اسلام و محکوم کردن ظلم مستکبران و وهابیت ابراز انزجار کنیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات