۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۲۵۴۳۵۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

آل سعود مجری سیاست های آمریکا و صهیونیست است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که آل سعود اجراکننده خواسته های ایادی استکباری است، گفت: آل سعود عامل اجرایی و آلت دست آمریکایی ها و یهودی ها هستند که در این راستا گام برمی دارند.
حجت الاسلام و المسلمين معلمي، نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به حمله نظامی عربستان سعودی به کشور یمن، گفت: مصیبت بزرگی را امت اسلام دارد می بینند و جمعی از امت هم این مصیبت را تحمل می کنند.

 

امام جمعه قائم شهر با اشاره به این که حمله سعودی ها به کشور یمن تاسف بار است، بیان داشت: این تأسف را چگونه امت اسلام تحمل کند که مسلمان بر سر مسلمان آتش بریزد و کشور عربستان است که دست به چنین اقداماتی می زند.

 

وی با بیان سخنی از حضرت امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: سران دولت های اسلامی که توجه به مصالح اسلام ندارند برای مسلمانان بدختی و نکبت به وجود می آورند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تاکید بر این که آل سعود اجراکننده خواسته های ایادی استکباری است، گفت: آل سعود عامل اجرایی و آلت دست آمریکایی ها و یهودی ها هستند که در این راستا گام برمی دارند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مذاکرات هسته ای، بیان داشت: برخی ها با بزرگ جلوه دادن مذاکرات لوزان و برای خاموش کردن و در حاشیه قرار دادن منتقدان، آنان را متهم به تندرو بودن و مخالف بودن می کردند که رهبری فرمودند سخن منتقدان را بشنوید.

 

امام جمعه قائم شهر تصریح کرد: قرار بود یک فضاسازی ایجاد شود که کارها در پشت پرده و در سکوت انجام شود که با تدبیر و مدیریت مقام معظم رهبری این شفاف سازی صورت گرفت.

 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری ، این سخنان را مدبرانه دانست که سبب شفاف سازی و ایجاد اعتماد میان مردم شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تکیه بر سخنان رهبر معظم انقلاب، گفت: دانش هسته ای و دستاوردهای هسته ای را کوچک نشمارید و صحبت مخالفان را بشنوید.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری مصداق همدلی و همزبانی را اطاعت از مقام معظم رهبری و حمایت از دولت دانست و خطاب به دولت بیان داشت: ملت با دولت است و در غم و شادی در کنار او قرار دارد./950/ت302/ب1

ارسال نظرات