۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۲۵۴۴۳۳
ابراهیم نکو نماینده مجلس:

عملکرد سازمان اوقاف مصداق مدیریت جهادی است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع نمایندگان استان تهران با بیان این مطلب که عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه مصداق مدیریت جهادی است، گفت: اجرای ویژه‌برنامه‌ها به مناسبت‌های مختلف از جمله طرح آرامش بهاری از اقدامات ویژه این سازمان به شمار می‌آید.
ابراهيم نکو

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه ، ابراهیم نکو با بیان این مطلب که برپایی برنامه‌های فرهنگی و تفریحی در امامزادگان و بقاع متبرکه منجر به جذب گردشگران بیشتری خواهد شد افزود: اگر سازمان اوقاف و امور خیریه در اجرای برنامه‌های خود نیازمند کمک و یاری مجلس است می‌تواند نقطه نظر خود را در قالب طرح به مجلس ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در اماکن مذهبی و امامزادگان با میل و رغبت صورت می‌گیرد، گفت: باید سازمان اوقاف و امور خیریه از ظرفیت حضور مردم در راستای آشنایی هر چه بیشتر آنها با آموزه‌های اسلامی بهره کافی بگیرد.

عضو فراکسیون احیای وقف، منزلت امامزادگان و مساجد با اشاره به اینکه اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در امامزادگان و بقاع متبرکه تاکنون بسیار خوب ارزیابی می‌شود، بیان داشت: پاسخ به سؤالات شرعی و دینی مردم نیز منجر به حرکت جامع به سمت سبک زندگی ایرانی - اسلامی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه گام های خوبی در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل امامزادگان به پایگاه‌های فرهنگی برداشته است، خاطر نشان کرد: برنامه‌های فرهنگی سازمان اوقاف در اماکن مقدس آثار مثبتی در جامعه در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: باید از تنوع اقشار و فرهنگ‌های مختلف که در اماکن مقدس حضور می‌یابند استفاده کافی کنیم بنابراین سازمان اوقاف و امور خیریه درهر زمینه‌ای که نیازمند همکاری مجلس است می‌تواند برنامه‌های خود را به مجلس ارائه دهد و مطمئناً نمایندگان مجلس نیز در راستای رونق هرچه بیشتر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در امامزادگان و بقاع متبرکه گام برخواهد./1325/د101/ف

ارسال نظرات