۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۲۵۴۴۴۷
امام جمعه اصفهان:

توافق هسته ای با کمترین امتیاز به دشمن انجام شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه با اظهار خرسندی از توافق هسته ای گفت: تنها راه ما در این مسیر، قرارداد و توافق بود که با کمترین امتیاز به دشمن عملی شد.
آيت الله طباطبايي،نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اصفهان

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار با مسؤولان شرکت ذوب آن اصفهان  ضمن قدردانی از فعالیتَ‌ها و دستاوردهای این مجموعه و تبریک سال نو به همه پولادمردان جبهه صنعت، با اشاره به وضعیت تولید، مشکلات و تنگناهای موجود در این زمینه، گفت: اگر می خواهیم وضعیت تولید درست شود، دولت باید راهکارها و ابزارهای لازم را برای حمایت از تولیدکننده، با جدیت دنبال کند.

 

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، در ابتدای هر سال یادآور شد: در صورت رشد و شکوفایی تولید، نتایج اثر بخش آن نیز به مصرف کننده خواهد رسید و اگر واقعا به فرامین ایشان توجه شود، مردم هم اثرات ارزشمند آن را خواهند دید.

 

آیت الله طباطبایی نژاد عدم حمایت جدی از تولید کننده و توجه نکردن لازم به امور بازاریابی را بعنوان دو مشکل مهم برای رشد و پیشرفت صنعتی دانست و گفت: متأسفانه در حمایت از تولید کننده و بازاریابی مناسب برای صادرات و گرفتن بازارهای منطقه ضعیف هستیم، در حالی که کشورهای دیگر با جدیت به این موضوع توجه می کنند.

 

امام جمعه اصفهان ادامه داد: دولت باید با تلاش و همت بیشتر در سطوح عالی برای تولید، بازاریابی کند تا بتواند افزون بر رشد و شکوفایی، در همه زمینه ها نیز خودکفا باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان هوشیاری در مقابل توطئه های دشمن را یادآور شد و خاطرنشان ساخت: دشمنان ملت و کشور می خواهند ما پیشرفت نکنیم و اگر موفقیتی کسب کنیم آنها را ناراحت می کند و اگر مشکلی پیدا نماییم بسیار خوشحال می شوند بنابراین بر اساس تعالیم قرآنی، دشمن همیشه با ما درگیر خواهد بود، مگر این که تابع دین و دستورات آنها باشیم.

 

وی با اظهار خرسندی از توافق هسته ای گفت: تنها راه ما در این مسیر، قرارداد و توافق بود که با کمترین امتیاز به دشمن عملی شد.

 

وی افزود: ما در گفت‌وگوهای هسته ای عقب نشینی نکردیم و به اهدافمان رسیدیم و با تولید میزان سوخت هسته ای موجود، نیاز فعلی کشور برطرف می شود، اما متأسفانه بعضی ها مغرضانه تحلیل های نادرستی می کنند.

 

امام جمعه اصفهان در پایان با اشاره به نامگذاری سال جاری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با درایت و پیش بینی تحولات در سال جاری و ضرورت اتحاد و همدلی شعار سال 94 را با عنوان " دولت و ملت،  همدلی و همزبانی " مطرح کردند که همه باید بیشتر به آن توجه کافی داشته باشیم.

 

در این دیدار دکتر سعد محمدی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان گزارشی از دستاوردها و برنامه های این شرکت جهت تنوع تولید ارائه کرد و راه اندازی کارخانه تولید ریل ملی و تیر آهن های بال پهن را از اهم برنامه های تأثیرگذار در ذوب آهن و کشور در سال جاری دانست.

 

وی گفت: خوشبختانه اجرای پروژه تولید ریل تا کنون 42 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان اردیبهشت ماه،  کارهای ساختمانی آن به پایان می یابد و انشاءالله در مهرماه شاهد راه اندازی خط تولید ریل ملی خواهیم بود.

 

مدیر عامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به چگونگی استفاده از تسهیلات بانکی یادآور شد: هم اکنون نرخ سود بانکی برای تولید بسیار سنگین می باشد و سرمایه گذاری با نرخ سود 30 درصد بسیار سخت است که لازم است مسؤولین نسبت به این موضوع توجه کنند./939/د102/ب4

ارسال نظرات