۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۲۵۴۶۲۸

گردهمایی بزرگ مادران و همسران شهدا و ایثارگران در شهرری برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ امروز دومین گردهمایی بزرگ مادران و همسران معظم شهدا و ایثارگران به همت بنیاد شهید شهرستان ری در مجموعه تالارهای نجم خاورمیانه شهرری برگزار شد.
 مادران و همسران شهدا و جانبازان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پیش از ظهر امروز دومین گردهمایی بزرگ مادران و همسران معظم شهدا و ایثارگران به همت بنیاد شهید شهرستان ری و با حضور امام جمعه شهرری سید علی شاهچراغی، هدایت‌الله جمالی‌پور فرماندار ویژه شهرری، نصیری رییس بنیاد شهید شهرستان ری و نادر نصیری مدیر کل بیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران، در مجموعه تالارهای نجم خاورمیانه شهرری برگزار شد.

 

شهدا در دفاع از ولایت از حضرت زهرا الگو گرفتند

 

در ابتدای حجت‌الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرری با اشاره به انتخاب سیاسی حضرت زهرا(س)، بیان داشت: دفاع از ولایت امیرمومنان(ع) از مسائلی است که حضرت زهرا(س) در راه آن افزون بر جان خود جان فرزند 6 ماهه‌اش را نیز از دست داد، شهدای انقلاب اسلامی نیز برای دفاع از اسلام و ولایت فقیه به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رفته و جان دادند.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز انتظار مردم از خانواده شهدا این است که بیش از دیگران بر انتخاب‌های خود توجه داشته باشند زیرا انتخاب آنها مورد توجه مردم است.

 

در ادامه این مراسم نادر نصیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستانهای استان تهران، ضمن تبریک ولایت حضرت زهرا(س) به همه همسران و مادران شهدا، گفت: امام راحل معمار کبیر انقلاب اسلامی زنان را مربی انسان می‌دانستند و در یک عبارت معروف فرمودند که از دامن زن مرد به معراج می‌رود.

 

ما این پیروزی نظام اسلامی را از بانوان داریم قبل از اینکه از مردان داشته باشیم

 

وی افزود: تحقق این معنا را مادران و همسران شهدا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کردند جایی که امام راحل فرمودند ما این پیروزی نظام اسلامی را از بانوان داریم قبل از اینکه از مردان داشته باشیم.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران، عنوان کرد: مقام معظم رهبری درباره زنان فرمودند که زنان ما در همه عرصه ها می‌توانند از شخصیت حضرت زهرا(س) به عنوان الگو استفاده کنند، امید که به جایگاه مهم دست پیدا کنیم.

 

امروز امنیت کشور ما به برکت خون شهدا است که باید قدردان این امنیت باشیم

 

در ادامه هدایت‌الله جمالی‌پور فرماندار ویژه شهرری و معاون استاندار تهران، ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) به همه مادران و همسران شهدا گفت: امروز امنیت کشور ما به برکت خون شهدا است که باید قدردان این امنیت باشیم.

 

وی افزود: در راستای قدردانی از خوب پاک شهیدان ما خود را مکلف می‌دانیم که در خدمت خانواده شهدا باشیم.

 

فرماندار ویژه شهرری عنوان کرد: اگر چه خانواده شهدا فرزندان خود را در راه خدا تقدیم کرده و از نظام انتظار یا توقعی ندارند اما مسؤولان وظیفه شناس حداقل وظیفه خود را قدردانی از آنها می‌دانند، امیدواریم که خداوند ما را مدیون خون شهدا نکند.

 

معاون استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه دستگاه‌های شهرری وظیفه دارند در حد توان خود در خدمت خانواده شهدا بوده و نیازهای آنها را مرتفع کنند./807/پ202/ب4

ارسال نظرات