۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۲۵۴۷۷۶
استاد حوزه علمیه مازندران:

حفظ دستاوردهای انقلاب در گرو همدلی و انسجام داخلی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که تحقق همدلی و همزبانی دولت و ملت زمینه ساز پیشرفت و تعالی نظام اسلامی می شود، گفت: باید تلاش کنیم تا زمینه های تحکیم و تحقق همدلی و همزبانی دولت و ملت را به نحوی شایسته فراهم کنیم.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمود آباد، حجت الاسلام سید داود موسوی، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با اشاره به نام گذاری سال 94 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، گفت: نام گذاری سال ها از ابتکارات ، خلاقیت ها و تیزبینی های خاص مقام معظم رهبری است.

 

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: نام گذاری سال ها در عین روانی عبارات دنیایی از مفاهیم در خود سراغ داشته و به تعبیری پیچیده در سرنوشت و اقدامات مثبت و منفی آن مقطع می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در یک برنامه محاسباتی این اسم گذاری ها خط مشی مردم و مسؤولان را در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی راهنما بوده و خواسته و ناخواسته مجموعه تدابیری را با خود همراه کرده است.

 

حجت الاسلام موسوی افزود: همدلی و همزبانی گویای یک پیوست همه جانبه عملیاتی و اجرایی در کلیه امور کشورها بوده است که بهره گیری از آن می تواند برکات و ثمرات بسیاری داشته باشد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران همواره در مسیر همدلی و همزبانی گام برداشته است، گفت: این ملت در بیش از 36 سال همواره با همدلی گردنه های مختلف انقلاب را سپری و جدی ترین همراهی ها را با دولت و قوای کشور از خود نشان دارد.

 

امام جمعه محمودآباد ادامه داد: در این سال به یقین فرصت ها و چالش های متنوعی پیش روی ملت قرار داشته که باید مسؤولان به روحیه همراهی و همدلی مردم با خدمت صادقانه پاسخ مثبت داده و همیشه خدمت گذاران به میدان و همدلی و همزبانی باشند.

 

وی تصریح کرد: کفه ترازو در جهت مردم سنگین بوده و باید خدمتگذاران به دور از اختلافات سیاسی، کم کاری های احتمالی و خط بازی، گوی سبقت را در خدمت به مردم طی کنند.

 

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر این که تحقق همدلی و همزبانی دولت و ملت زمینه ساز پیشرفت و تعالی نظام اسلامی می شود، گفت: باید تلاش کنیم تا زمینه های تحکیم و تحقق همدلی و همزبانی دولت و ملت را به نحوی شایسته فراهم کنیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره تضمین کننده عزت و عظمت نظام اسلامی است که باید رهنمودها و تدابیر ارزشمند رهبری را به نحوی ارزشمند اجرایی کنیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات