۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۲۵۴۸۱۳
فردا صورت می گیرد؛

سفر رییس جمهور و هیأت دولت به گیلان

خبرگزاری رسا ـ استاندار گیلان اعلام کرد: رییس جمهور و اعضای هیأت دولت فردا چهارشنبه میهمان مردم این استان خواهند بود.
سفر رييس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، محمدعلی نجفی، استاندار گیلان امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد: رییس جمهور و اعضای هیأت دولت فردا میهمان مردم این استان خواهند بود.

 

وی با بیان این که سفر رییس جمهور فرصتی ارزشمند برای استان محسوب می‌شود و از خواسته‌های عمومی مردم است، افزود: استقبال از رییس جمهور با حضور همه گرایش ها انجام می شود.

 

نجفی به دیدار رییس جمهور در ورزشگاه شهید عضدی رشت با مردم گیلان اشاره کرد و افزود: دیدار با نخبگان، علما، ایثارگران، سرمایه‌گذاران و برگزاری جلسه شورای اداری و نشست خبری از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه به استان است.

 

استاندار گیلان با بیان این که جمعی از وزرا و معاونان رییس جمهور در این سفر وی را همراهی کرده، تصریح کرد: در استقبال از رییس جمهور آحاد مردم، همه گرایش‌ها و سلیقه‌ها حضور خواهند داشت.

 

وی برگزاری جلسه‌های کاری متعدد در تهران و گیلان با حضور وزرا و معاونان رییس جمهور در انجام سفر را حائز اهمیت خواند و بیان کرد: بسیاری از پروژه‌ها با توجه به مشکلات تأمین اعتبار با حضور رییس جمهور در گیلان تحقق پیدا می‌کند.

 

نجفی با اشاره به نشست با شورای ایرانیان خارج از کشور در تهران، خاطرنشان کرد: نشست مذکور در مورد سرمایه‌گذاری ایرانیان خارج از کشور با اولویت گیلانی‌ها و تمام افرادی که علاقمند به توسعه سرمایه‌گذاری در این استان هستند برگزار شد.

 

وی از اعلام آمادگی 54 سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در گیلان خبر داد و گفت: جلسه توانمندی‌های گیلان با حضور 70 نفر از روسای بانک‌ها، سازمان‌ها و نهادهای بخش خصوصی برگزار شده است.

 

استاندار گیلان آب، راه، آسفالت روستایی، آزادراه و بزرگراه برخی از عقب ماندگی های استان دانست و یادآور شد: در مدت 18 ماه گذشته بخشی از عقب‌ماندگی‌ها جبران شده اما کافی نبوده است.

 

وی با بیان این که تورم در استان دو درصد کمتر از متوسط کشوری است، اظهار داشت: نرخ بیکاری با توجه به تلاش‌های انجام شده در گیلان کاهش پیدا کرده است.

 

نجفی در ادامه افزود: امیدواریم حضور رییس جمهور و هیأت دولت بتوانیم در این سفر به بخشی از مشکلات استان رسیدگی کرده و راهکارهای مناسبی برای آن بیابیم./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات