۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۲۵۴۸۴۶
آیت الله نمازی:

رمز پیروزی و تداوم انقلاب درهمدلی و همزبانی است

خبرگزاری رساـ نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: انقلاب اسلامی امانت الهی در نزد ما است که برای حفظ و نگهداری از این امانت الهی یک راه بیشتر پیش رو نداریم آن هم وحدت بین امت و دولت است.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه درکاشان، ظهر امروز در دیدار با ائمه جمعه شهرستان های آران و بیدگل، نطنز، اردستان و منطقه کاشان گفت: ماچه بخواهیم و چه نخواهیم خداوند این نعمت انقلاب اسلامی را در این قرن به دست فقیهی تمام عیار، عادل و مجاهد نصیب ملت ایران کرده است و این نعمت الهی را باید حفظ کرد.

 

وی با اشاره به لزوم همراهی امت با امامت گفت: شرط اقتدار اسلام  همراهی امت با امامت و رهبری است و این را ما طی 36 سال گذشته با تمام وجود لمس کرده ایم.

 

 نماینده ولی فقیه در کاشان تنها راه حفظ انقلاب اسلامی را عمل به تدابیر رهبر معظم انقلاب دانست و با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال ‹‹ دولت و ملت، همدلی و همزبانی›› توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: در شرایط حساس کنونی منطقه، دشمنان اسلام برای نابودی اسلام آستین ها را بالا زده و کمر همت بسته اند و  شرایط را به گونه ای رقم زده اند که دولت های اسلامی را به جان مسلمانان انداخته اند.

 

دشمن دولت های اسلامی را  علیه ملت خود شورانده است

وی با اشاره به این که اگر اسرائیل به غزه، لبنان، سوریه و یمن حمله می کند انتظاری از او نیست چرا که او دشمن اسلام و مسلمانان است گفت: امروز به جای این که اسرائیل به مسلمانان حمله کند، دولت های آل سعود، آل خلیفه و آل نهیان به مسلمانان حمله کرده اند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: میزان نفوذ استکبار در دولت های اسلامی تا جایی است که دولت های اسلامی را علیه ملت های خود کرده و از درآمدهای ملت های مسلمان علیه آنها استفاده می کنند.

 

آیت الله نمازی در ادامه با تأکید بر بیان فلسفه صدور نامگذاری امسال برای مردم گفت: همه باید قلبا، عملا، زبانا و قلما،  با هم باشند چرا که رمز پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی در وحدت و همدلی و همزبانی  با یکدیگر است.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به آیات و روایات زیادی که در باره آداب سخن گفتن آمده است ابراز داشت: یکی از مسائلی که امروز در جامعه موجب اختلاف شده حرف ها و مصاحبه هایی است که متأسفانه اولویت‏های جامعه را در نظر نمی‏گیرد، بنابراین ائمه جمعه باید در خطبه های نماز جمعه آفات زبان و مسائلی که موجب اختلاف می شود برای مردم بیان کنند.

 

کشور را با سخنرانی و شعار نمی توان اداره کرد

آیت الله نمازی با اشاره به این که،  امروز شرایط کشور به گونه ای است که نیاز به کار و تلاش  مضاعف است نه حرف و سخنرانی  یاد آورشد: امروز کشور احتیاج به مدیریت و کار و تلاش دارد چرا که کشور را با سخنرانی و شعار نمی توان اداره کرد.

 

آیت الله نمازی تأکید کرد: آرامش در این است که هر فردی در کشور هر وظیفه ای که بر عهده دارد را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و کار خودش را دنبال کند و کاری به دیگران نداشته باشد.

 

همدلی و همزبانی یک واقعیت انکار ناپذیراست

وی همدلی و همزبانی را یک واقعیت انکار ناپذیر دانست و با تأکید بر این که برای ایستادگی در برابر دشمنان اسلام، راهی به جز همدلی و همزبانی نداریم یاد آورشد: اسفندماه امسال دو رخداد مهم انتخابات مجلس خبرگان و انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش رو است که دیگران درحال برنامه ریزی برای انتخابات پیش رو هستند و ما نیز باید در قابل این دشمنی‏ها با همدلی و همزبانی به رشد کشور کمک کنیم.

 

آیت الله نمازی مردم را سرمایه های کشور و نظام و افزود: اگر مردم درست توسط علما و خطبا توجیه شوند فرصت طلبان در گرفتن آرای مردم نمی توانند  سوء استفاده کنند .

 

عضو مجلس خبرگان رهبری یاد آورشد: در انتخابات عده ای می خواهند افرادی حاشیه دار را با فشار بر شورای نگهبان  آماده حضور در انتخابات کنند، بنابراین وظیفه ما است که فرمایشات رهبر معظم انقلاب را در مجامع عمومی به ویژه در اجتماعات مدارس، دبیرستان ها ، دانشگاه ها و درخطبه های نمازجمعه برای  انجسام و وحدت ملی و هوشیاری و بیداری وآگاهی مردم بیان کنیم.

 

آیت الله نمازی در ادامه با اشاره به بازخورده نتایج  مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی با کشورهای 1+5  و آمریکا در ابتدای سال جاری گفت: بازخورد این مذاکرات شکافی بود که در کشور ایجاد کرد و عده ای که معتقد بودند ما در رویارویی با آمریکا پیروز شده ایم تبریک گفتند اما عده ای هم که معتقد بودند ما هرچه داشته ایم داده ایم و هیچ چیز نگرفته ایم تسلیت گفتند.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: این موضوع باعث شد تا افرادی که می خواستند بدانند حق کجاست سرگردان شدند، اما رهبر معظم انقلاب در دیدار با مداحان تکلیف  همه را روشن کرد و گفت، هنوز اتفاقی رخ نداده است که بخواهیم اظهار نظر کنیم./1307/ پ/202/ش

 

ارسال نظرات