۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۵۴۸۵۶
مشاور استاندار در امور روحانیون کرمانشاه:

اقتدار و قدرت ایران مدیون خون شهدا و وجود رهبری است

خبرگزاری رسا ـ مشاور عالی استاندار کرمانشاه در نخستین جشنواره تجلیل از اسوه های صبر و استقامت گفت: امروز اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران در جهان، مدیون خون شهدا و وجود پر برکت رهبری است.
جعفر همتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، نخستین جشنواره تجلیل از اسوه های صبر و استقامت صبح امروز با حضور مادران و همسران شهدای استان کرمانشاه، با حضور مدیران کل و فرماندهان نظامی و انتظامی در تالار شهید بهشتی شهر کرمانشاه برگزار شد.

 

جعفر همتی مشاور عالی استاندار و مشاور امور روحانیان استانداری کرمانشاه در این جلسه بیان کرد: تجلیل و تکریم از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران نه تنها وظیفه همه مسؤولان نظام، بلکه وظیفه عمومی همه مردم است.

 

وی با اشاره به اینکه مراسمات و تجلیل از خانواده های شهدا باید هرچه باشکوه تر برگزار شود عنوان داشت: در هر پست و مقامی که هستیم باید با الگوگیری از رهبر معظم انقلاب که دیدار با خانواده های شهدا را جزئی از برنامه های ثابت خود می دانند، تکریم و تعظیم پدران و مادران شهدا را فراموش نکنیم.

 

مشاور عالی استاندار کرمانشاه گفت: پدران و مادران و همسران شهدا، جانبازان و ایثارگران چراغی هستند که راه را برای ما و آیندگان روشن کرده‌اند و تحت هر شرایطی نباید این چراغ‌ها خاموش و به فراموشی سپرده شوند.

 

همتی افزود: درد و رنجی که یک مادر شهید و همسر جانباز 70 درصد اعصاب و روان می کشد، هیچکدام از ما نمی توانیم درک کنیم، قطعا ثواب کار این اسوه های صبر و استقامت، در درگاه ایزد منان ثبت خواهد شد.

 

مشاور امور روحانیان استانداری کرمانشاه در ادامه تأکید کرد: امروز اگر رهبر معظم انقلاب به استکبار جهانی نهیب می زند به پشتوانه ملت ولایت مدار و شما خانواده معظم شهدا است.

 

همتی گفت: بوسه زدن بر چادرهای شما مادران و همسران گرانقدر را افتخاری برای خود می دانم و همه ما، زن و مرد، پیر و جوان در عرصه های مختلف ثابت کرده ایم و خواهیم کرد که گوش به فرمان رهبر عزیزمان خواهیم بود.

 

مشاور امور روحانیان استانداری کرمانشاه اضافه کرد: تدبیر و مدیریت رهبر فرزانه انقلاب در تمام عرصه های سیاسی و بین المللی قابل تحسین است و در این 36 سال پس از انقلاب نشان دادیم که به هیچ کشوری باج نمی دهیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در صلابت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی همین بس که در مذاکرات هسته ای در یک طرف میز وزیر امور خارجه ما می نشیند و در طرف دیگر 6 کشور و این مهم از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون پاک شهیدان است./967/پ202/ب4

ارسال نظرات