۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۵۵۰۴۵
مسؤول حوزه علمیه رستمکلا:

حجاب بهترین راه حفظ هویت زن در جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه علمیه جعفریه رستمکلا گفت: فاطمه زهرا(س) الگوی برتر و کامل زنان اسلام است که باید الگوپذیری از ابعاد مختلف زندگی این بانو در رأس برنامه ها باشد.
حجاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  رسا در بهشهر، حجت الاسلام مرتضی ایازی، مسؤول حوزه علمیه جعفریه رستمکلا امروز در مراسمی که به مناسبت افزود: حق‌گویی، ظلم ستیزی، ولایتمداری، دفاع از اسلام از مهم ترین ویژگی های این بانوی عظم الشأن اسلام است که باید در جامعه نشر و گسترش یابد.

 

وی اظهار داشت: دفاع از ولایت این بانوی بزرگوار از مسائل مهمی است که از مهم ترین و بارزترین ویژگی های زندگی بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) است که  دفاع ایشان از حریم ولایت از ایشان بعنوان فدایی ولایت ساخته است.

 

حجت الاسلام ایازی با بیان این که حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین الگو برای زنان جهان است، گفت: امروز مهم ترین نیاز مردم برای دعوت آنها به حقیقت، معرفی الگوهای برتر و صحیح به جامعه است.

 

مسؤول حوزه علمیه جعفریه رستمکلا با تاکید بر نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی براساس زندگی فاطمه زهرا(س) بیان داشت: علل عقب ماندگی دنیای غرب، فرو رفتن در مسائل و پیشرفت‌های مادی، عمل نکردن صحیح و کامل به الگوی اسلامی سبک زندگی اهل بیت(ع) است که ما مسلمانان باید با سبک زندگی اسلامی، خود را از فرو رفتن در زندگی مادی رها کنیم.

 

وی حضرت زهرا (س) را الگویی کامل از یک انسان واقعی در همه ابعاد برشمرد و شخصیت بی نظیر وی  را ستود و اظهار امیدواری کرد که زنان جامعه در نقش همسری و مادری خود، از رفتار و خصایص عالی این بزرگ بانوی جهان اسلام الگو برداری کنند.

 

حجت الاسلام ایازی گفت: همه ما باید در همه امورات خود حضرت فاطمه (س) را الگو و سر مشق خود قرار دهیم تا در همه زمینه‌ها موفق شویم و امیدواریم که با انجام سبک زندگی اسلامی سربلندی و سعادت نصیب زندگی فردی و اجتماعی و مادی و معنوی ما شود./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات