۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۲۵۵۰۷۴
فرمانده سپاه نبی اکرم:

شهدا با حضوری آگاهانه، سربلندی را برای ایران رقم زدند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در یادواره 4400 شهید شهرستان کرمانشاه گفت: تا یاد شهدا در ملت و مملکت است، هیچگونه خطری ایران را تهدید نمی‌کند.
سردار بهمن ريحاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز در یادواره 4400 شهید شهرستان کرمانشاه که با حضور دکتر لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد، گفت: عزت و افتخارات به دست آمده کشورمان را مدیون خون شهیدان و جانفشانی آن ها هستیم، شهدا به دور از تعلقات دنیوی و با حضوری آگاهانه و تقویت اعتماد، صحنه های بی نظیری را ایجاد کرده و سربلندی را برای ایران رقم زده اند.

 

وی در ادامه افزود: مردم کرمانشاه با فرهنگ شهادت و ولایت‌مداری در مقابل زیاده خواهی دشمنان ایستاده اند، مردم ولایت‌مدار کرمانشاه بیش از 9800 شهید شیعه، اهل تسنن و اهل حق را تقدیم انقلاب و اسلام کرده اند.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) خاطرنشان کرد: نیاز مبرم امروز جامعه تکرار و تذکر فرهنگی است، مسئله ای که شهدا پرچمدار آن بوده اند.


ریحانی در پایان تصریح کرد: همدلی و همزبانی را ملت ایران از شهدا آموخته اند که به راستی مکتب شهدا پس از شهادتشان نیز موجب همدلی و همزبانی ملت ایران و وحدت و یکپارچگی شده است./967/پ203/ح

ارسال نظرات