۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۲۵۵۱۰۹
امام جمعه دزفول:

بودجه برخی کشورهای اسلامی صرف برادر کشی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول با اشاره به فجایع اخیر در یمن گفت: بودجه برخی کشورهای اسلامی صرف برادر کشی می شود.
حجت الاسلام سيد محمد علي قاضي دزفولي امام جمعه دزفول

حجت الاسلام سیدمحمد علی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جنایت عربستان علیه مردم یمن را نتیجه پیروی از دسیسه های دشمنان دانست.

 

وی افزود: این دسیسه چینی ها نشان می دهد که هدف دشمن ایجاد اختلاف و جدای انداختن میان کشورهای اسلامی و ساختن حاشیه ای امن برای رژیم صهیونیستی است.

 

امام جمعه دزفول با اشاره به رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب در باره یمن ابرازداشت: هجوم عربستان به یمن جنایت علیه بشریت است.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی پیروی عربستان از نقشه های دشمنان اسلام را آگاهانه توصیف و عنوان کرد: این کار با هدف نابودی سرمایه های کشورهای اسلامی صورت می گیرد.

 

وی گفت: ما شاهد آن هستیم در هر کشوری که حرکتی ضد استکباری و انقلابی شکل بگیرد و مردم آن بخواهند استقلال خود را به دست آورند به آن کشور هجوم و انقلاب آن تضعیف می شود.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول ابرازداشت: بدون تردید بینی حکام عربستان در یمن به خاک مالیده خواهد شد.

 

وی با اشاره به غرور حاکمان سعودی گفت:حکومت عربستان در برخورد با انقلاب های مردمی منطقه در سطح بین الملل بسیار ناپخته برخورد می کند.

 

امام جمعه دزفول بیان داشت: نتیجه این هجوم حساب نشده و ظالمانه شکست و ذلت برای تهاجم کنندگان و خواری برای دشمنان است.

 

کشورهای اسلامی باید عربستان را تحریم کنند

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی اظهارداشت: کشورهای عربی به سرکردگی عربستان هجوم وحشیانه خود به خاک یمن را توفان قاطع می نامند در صورتی که تاکنون شاهد وزش نسیمی از این کشورها به سوی رژیم صهیونیستی نبودیم.

 

وی با اشاره به وظیفه علمای جهان اسلام در بیداری اسلامی گفت: علما باید سطح آگاهی های مردم نسبت به تهاجم دشمن و نقشه های را افزایش دهند.

 

وی افزود: کشورهای اسلامی با منع حج عمره می توانند عربستان را تحریم کنند تا این کشور بداند که مسلمانان در حمایت از یکدیگر متحد هستند./9452/ت302/ب4

ارسال نظرات