۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۳
کد خبر: ۲۵۵۱۷۷
امام جمعه شهر برزک کاشان:

انتخاب شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» امید را در دل ها زنده کرد

خبرگزاری رساـ امام جمعه شهر برزک کاشان گفت: به غیر از تعداد معدودی از افراد که به اصول نظام پایبند نبودند، در گذشته سیاسی نظام شاهد وحدت و همدلی قاطبه ملت بوده ایم و این مردم بارها سیلی محکمی بر پیکره استکبار جهانی زده اند و خواهند زد.
همدلي و همزباني

حجت الاسلام محمدحسین حلاجی مفرد، امام جمعه شهر برزک کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که انتخاب شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» از سوی رهبر معظم انقلاب امید را در دل ها زنده کرد، گفت: این شعار حاوی پیام های متعددی است که در دل آن موضوع اتحاد مطرح شده است.

 

وی افزود: در این شعار طرفین دولت و ملت مورد خطاب قرار گرفته اند، از این رو دولت باید به دنبال جلب اعتماد مردم باشد، چرا که عدم اعتماد مردم به مانند از دست دادن بزرگترین سرمایه است.

 

حجت الاسلام حلاجی مفرد با اشاره به این که وظیفه دولت بسیار خطیر و سنگین است، افزود: دولت یک نهاد خدمتگذار است و این وظیفه بسیار سنگین و حساس است، از این رو باید برای عمل به شعار سال کوشا باشند.

 

امام جمعه شهر برزک کاشان گفت: مردم نیز باید محدودیت های موجود در کشور را بپذیرند و به همراهی خود با دولت و مسؤولان ادامه دهند تا بتوانیم به اقتدار خود در مقابل دشمن استمرار بخشیم.

 

وی با توجه به صدور بیانیه مطبوعاتی لوزان، شعار سال را هوشمندانه عنوان کرد و افزود: منتقدان و موافقان بیانیه لوزان باید همزبان و همدل در راستای منافع ملی و دینی کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.

 

به گفته وی، این شعار بسیار مناسب، بجا و با اهمیت است، از این رو باید همه دلسوزانه تلاش کنند تا شعار راهبردی سال محقق شود و در عمل آن را از مردم و مسؤولان شاهد باشیم.

 

در صورت بروز اختلاف داخی دشمن از آن بهره برداری خواهد کرد

 

وی با اشاره به این که بالاترین سرمایه نظام وحدت است، افزود: کشور ایران از هرجهت مورد هجمه دشمن در عرصه های مختلف است که مطمئنا با فراهم شدن شرایط برای تجاوز، دشمن لحظه ای دریغ نخواهد کرد، اما مردم با همدلی و همزبانی این فرصت را از دشمن گرفته اند.

 

حجت الاسلام حلاجی مفرد گفت: گزینه ای به غیر از همدلی و همزبانی بین ملت و دولت وجود ندارد که بتوان روی آن سرمایه گذاری کرد، از این رو برای پیشرفت کشور باید طبق دستورات دین، وحدت و همدلی در حوزه های مختلف نظام در مقابل دشمن مدنظرمان باشد.

 

وی گفت: از اختلاف هیچ بهره ای نصیب کشور نمی شود و انقلاب را دچار چالش می کند، بنا بر این تقاضاها و انتقادهای موجود را باید به درستی و بجا عنوان کرد، چرا که دیده می شود برخی قاعده نقد را رعایت نمی کنند و برخی نیز انتقاد افراد دلسوز را پذیرا نیستند.

 

امام جمعه شهر برزک کاشان با اشاره به این که در صورت بروز اختلاف داخی دشمن از آن بهره برداری خواهد کرد، گفت: به غیر از تعداد معدودی از افراد که اصول نظام را پذیرا نیستند، در گذشته سیاسی نظام شاهد وحدت و همدلی قاطبه ملت بوده ایم و این مردم بارها سیلی محکمی بر پیکره استکبار جهانی زده اند./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات