۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۲۵۵۱۸۰
مدر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد:

آمریکا و اسرائیل برای رسیدن به هدف از آل سعود استفاده ابزاری می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد آل سعود را ابزار آمریکا و اسراییل دانست و گفت: آل سعود ابزاری برای رسیدن اسرائیل به هدف خویش است.
استقرار نيروهاي سعودي در مرز يمن

حجت الاسلام محمد سوری، مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به حمله عربستان به یمن بیان داشت: عربستان ابزار آمریکا و اسرائیل است.

 

وی با بیان این که عربستان به بهانه های گوناگون پازل دشمن را جابجا می کند، افزود: اسرائیل به خاطر حفظ امنیت خویش از حمله عربستان به یمن حمایت می کند.

 

حجت الاسلام سوری عنوان داشت: کشورهای غربی نمی خواهند ملت یمن به خواسته خویش برسند، این کشورها قدرت را فقط برای آمریکا و کشورهای اروپایی می خواهند.

 

وی با اشاره به حمایت کشور ایران از ملت یمن اظهار داشت: کشورهای غربی بدانند که جمهوری اسلامی ایران به دنبال حق است.

 

مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد با بیان این که سرنوشت مردم یمن باید به دست خودشان سپرده شود، خاطرنشان کرد: مردم یمن باید حکومت را خودشان انتخاب کنند.

 

وی در ادامه تأکید کرد: کشورهای منطقه نیز باید به خواسته مردم یمن توجه کنند و در راستای تحقق خواسته مردم تلاش کنند.

 

حجت الاسلام سوری با اشاره به بیانیه لوزان افزود: امری طبیعی است که در این بیانیه تمام انتظارات  ملت ایران اجرا نشود.

 

وی پذیرفته شدن ایران هسته ای در دنیا را از امتیازات مثبت مذاکرات بیان کرد و خاطرنشان کرد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب چراغ راه تیم مذاکره کننده ایران است.

 

مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد با تأکید بر این که تیم مذاکره کننده هسته ای ایران باید به کلام رهبر معظم انقلاب توجه داشته باشند، افزود: تیم مذاکره کننده هسته ایران اگر از خطوطی که رهبر معظم انقلاب تعیین کرده است عبور کنند، خیانت به ملت است.

 

وی آمریکا را غیر قابل اعتماد دانست و عنوان داشت: لغو همه تحریم ها خواسته ملت ایران است ولی باید توجه داشته باشیم در راستای بهبود وضعیت اقتصادی کشور به تولیدات داخلی میدان دهیم.

 

حجت الاسلام سوری با تأکید بر راه اندازی و توجه به کارخانجات داخلی افزود: ملت ایران نیز در جهت بهبود وضعیت اقتصادی کشور، باید تولیدات داخلی را خریداری کنند.

 

وی با بیان این که گروه 5+1 نباید در مذاکرات متوجه نیاز ایران به شکل گیری توافقات باشند، خاطرنشان کرد: این توافق اگر به خوبی شکل گیرد، مزایایی برای دو طرف دارد ولی نباید به این توافق دلخوش بود، بلکه باید با همدلی و یک زبانی دولت و ملت در جهت بهبود وضعیت اقتصادی کشور و آبادانی آن تلاش کرد./9459/ت302/ب4

ارسال نظرات