۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۲۵۵۲۰۵
در مشهد؛

اختتامیه دوره آموزشی مدیریت جهادی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی دو روزه معاونان فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و اختتامیه دوره های آموزشی مدیریت جهادی با حضور حجت الاسلام راشد یزدی در مشهد برگزار شد.
اختتاميه دوره هاي آموزشي مديريت جهادي در مشهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گردهمایی دو روزه معاونان فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و اختتامیه دوره های آموزشی مدیریت جهادی صبح امروز 27 فروردین در هتل ولایت مشهد برگزار شد.

 

حجت الاسلام عباس اسکندری، مدیر کل تبلیغات اسلامی قم در این گردهمایی به ارائه گزارشی از برگزاری دوره های آموزشی مدیریت جهادی ویژه معاونان فرهنگی در یک سال گذشته پرداخت و گفت: شما معاونان فرهنگی در استان ها نیروهای خط مقدم جبهه فرهنگی هستید.

 

وی با بیان این که فعالیت های معاونان فرهنگی در استان ها دارای اهمیت است، اظهار کرد: در واقع ستاد مرکزی بایستی به این نیروها توجه و اهتمام خاصی داشته باشد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی قم درباره توجه به معاونان فرهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: این نیروهای خط مقدم از نظر پشتیبانی فکری و دانشی بایستی تغذیه شوند تا دراین عرصه فعالیت های چشمگیری را انجام دهند.

 

حجت الاسلام اسکندری، خطاب به معاونان فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: شما افسران عملیاتی فرهنگی حوزه دین و اهل علم و دانش و کار و تلاش هستید و برگزاری این دوره های آموزشی مدیریت جهادی نیز در راستای تقویت همه توان ها و ظرفیت های شما بوده است.

 

وی با بیان این که حرکت جهادی بر عهده معاونان فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در کشور است، افزود: در گام های اول، طرح به دبیرخانه دوره های آموزشی مدیریت جهادی 90 ارسال شد که 38 طرح با مقیاس شاخص ها مناسب بود و انتخاب شد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی قم ادامه داد: همه طرح هایی که در حوزه مدیریت جهادی اجرا شد با بهره مندی از ظرفیت های سازمان تبلیغات در استان ها و بدون اختصاص هیچ اعتباری اجرایی شد و این در حالی است که این طرح ها بدون حرکت جهادی قابل تحقق نبود.

 

بنا براین گزارش، در این گردهمایی دو روزه، دو کارگاه آموزشی با عنوان، «چالش های فرهنگی و اجتماعی» با حضور حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی و «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» با حضور احدیان، مدیر مسؤول روزنامه خراسان برگزار شد.

 

مراسم رونمایی از گزارش عملکرد مدیریت جهادی و تجلیل از استان های برتر سمنان، چهار محال بختیاری، مازنداران و لرستان و استان های گیلان، قزوین، کهکیلیویه و بویر احمر و اصفهان از جمله دیگر برنامه ها بود./934/پ202/ب5

 

ارسال نظرات