۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۲۵۵۲۵۶
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

وحدت و همدلی بستری برای جهانی شدن گفتمان انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که بهره گیری از همدلی و وحدت زمینه ساز پیشرفت و تعالی نظام اسلامی می شود، بیان داشت: باید تلاش کنیم تا در این مسیر ارزنده و گرانقدر که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است حرکت کنیم.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با اشاره به نام گذاری سال 94 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، گفت: همدلی و وحدت باید به عنوان امری اساسی همواره مورد توجه باشد.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که بهره گیری از همدلی و وحدت زمینه ساز پیشرفت و تعالی نظام اسلامی می شود، بیان داشت: باید تلاش کنیم تا در این مسیر ارزنده و گرانقدر که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است حرکت کنیم.

 

وی با بیان این که همدلی و وحدت باید به نحوی شایسته در جامعه نهادینه شود، افزود: بهره گیری از وحدت و همدلی می تواند به عنوان امری اساسی در مسیر تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: وحدت و همدلی باید میان آحاد مردم و مسؤولان مورد توجه بوده و تلاش کنیم با بهره گیری از این عامل گرانقدر برای توسعه و پیشرفت نظام اسلامی گام برداریم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که همه باید با وحدت و همدلی وظایف و امور خود را به درستی انجام دهیم، گفت: وحدت برکات و ثمرات بسیاری دارد که تحقق آن می تواند  راهگشای امور مختلف باشد.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی در همه عرصه ها حضوری فعال و ارزشمند داشته است، بیان داشت: مردم ما همیشه در صحنه های مورد نیاز حضوری گرانقدر از خود نشان دادند.

 

وی با اشاره به این که ملت ایران همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه است، تصریح کرد: دشمنان هیچ گاه نمی توانند با تحریم ها و تهدیدها خللی در عزم و ایمان والای این ملت ایجاد کنند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، خدمت رسانی را مهم ترین رسالت مدیران در جامعه اسلامی دانست و گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیران باید در خدمت مردم باشند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که خدمت به مردم افتخاری ارزنده بوده که نصیب ما شده است، بیان داشت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک ارزش است که باید از این فرصت ارزنده در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم گام برداریم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات